خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره کانون کارگران باز نشستگان تامین اجتماعی تنکابن:

بازنشستگان عباس آباد در غرب مازندران مظلوم واقع شدند

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۷۹۳

بیش از یکسال است که مرکز درمانی تنکابن به دستگاه رادیولوژی مجهز شد اما همچنان بدون استفاده مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایمانعلی شمس در نشست اعضای هیات مدیره کانون های کارگران استان مازندران با اشاره به مسائل و مشکلات  حوزه کارگری اظهار کرد: دو اصل درمان و معیشت کارگران و بازنشستگان از مهمترین مسائلی است که  صرفا به منطقه ی خاصی  تعلق ندارد بلکه در کل کشور فراگیر است.
شمس اقدامات انجام شده ی  حوزه ی درمان در  شهرستان تنکابن را قابل قبول دانست و گفت: این اقدامات پاسخگوی مردم نیست به عنوان نمونه درمانگاه تامین اجتماعی که در شهرستان تنکابن ساخته شد در سطح کشور نمونه است اما خروجی آن صفر است.
وی ادامه داد: بیش از یکسال است که مرکز درمانی تنکابن به دستگاه رادیولوژی مجهز شد اما همچنان بدون استفاده  مانده است.
رییس هیات مدیره کانون کارگران باز نشستگان تامین اجتماعی تنکابن تصریح کرد: پیگیری هایی انجام شد و به ما اعلام کردند پزشکی که قرار است با دستگاه رادیولوژی کار کند باید به تایید سازمان انرژی اتمی برسد و معلوم نیست  بیماران تا چه زمانی باید صبر کنند.
وی در رابطه با مسائل معیشتی گفت: چندماهی است که حقوق کارگران و بازنشستگان نامنظم پرداخت می شود و تعطیلات  را دلیل  ناهماهنگی  در پرداخت حقوق ماه آذر اعلام کردند که به نظر میرسد اینچنین نباشد.
شمس در پایان به مظلومیت عباس آباد غرب اشاره کرد و ادامه داد:  عباس آباد مرکز درمانی و حتی  نمایندگی آتیه سازان  ندارد و بازنشستگان عباس آباد در غرب مازندران مظلوم واقع شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز