خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد :

اعطای 13 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۷۳۹

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت : از ابتدای سال 95 مبلغ 13 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به منظور ایجاد فرصت شغلی از سوی بانک کارآفرین به متقاضیان در محمودآباد پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور ظهر امروز در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری، با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی انتظارات بیشتری از تمامی دستگاه ها در راستای اشتغالزایی و فراهم سازی فرصت های شغلی داریم، اظهار کرد : از ابتدای سال 95 مبلغ 13 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به منظور ایجاد فرصت شغلی از سوی بانک کارآفرین به متقاضیان در محمودآباد پرداخت شد.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات سرمایه در گردش بخش صنایع و کارخانه تولیدی در سالجاری به مبلغ ده میلیارد ریال گفت:  امسال در بحث بسته ی رونق تولید به واسطه تلاش و پیگیرهای بعمل آمده توانستیم بیش از 15 میلیارد تومان اعتبارات جذب نمائیم.

یوسف پور با بیان اینکه استقرار سازمان فنی و حرفه ای در محمودآباد نیاز اصلی متقاضیان اشتغال است ، افزود: ارتقاء کارکرد نیروی کار برای افزایش و بهره وری مناسب در فضای کسب و کار نیازمند فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای  است تا خروجی بهتری را شاهد باشیم و لی متاسفانه نزدیک ترین مراکز فنی و حرفه ای به ما شهرستان های نور و آمل می باشد که بعد مسافت موجب عدم رغبت متقاضیان اشتغال جهت حرفه آموزی شده است.

وی اضافه کرد: به علت عدم استقرار سازمان فنی و حرفه ای در شهرستان محمودآباد 80 درصد کارجویان فاقد مدرک مهارت فنی و حرفه ای هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: به واسطه تلاش های صورت گرفته از سوی اعضای این کارگروه عملکرد این شهرستان موجب شده است که محمودآباد جزء شهرستان های برتر استان بوده و امسال در زمینه اشتغال زایی 141 نفر در شرکت ها و کارخانه های شهرستان مشغول به کار شدند.

 

یوسف پور با اشاره به اینکه شعار نباید دغدغه زبان ما باشد،گفت : هیچ گونه تعللی در بحث اشتغال و سرمایه گذاری از سوی مدیران پذیرفتنی نیست و مدیران باید فعالیت های  خود را در زمینه اشتغال زایی افزایش داده و عملیاتی تر در این حوزه حرکت نمایند.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه 85 درصد اعتبارات حوزه اشتغالزایی در سطح شهرستان محمودآباد را بسیج سازندگی و سپاه جذب کرده است ، افزود: ارگان های مربوطه عملکرد خوبی در جذب اعتبارات داشته اند و وقتی می توانیم با عملکردی موفق تهدیدات پیش رو را تبدیل به فرصت کنیم ، نباید فرصت خوب خدمتگزاری را از دست بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز