خبرگزاری کار ایران

‌رئیس اتحادیه کارگری کشور لبنان:

جمهوری اسلامی ایران یک کشورپایدار ومستحکم است

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۲۲۷

‌رئیس اتحادیه کارگری کشور لبنان گفت:هرچقدربه میهن وجمهوری اسلامی توجه کنیم جمهوری اسلامی ایران یک کشورپایدار ومستحکم است ومسیراین کشوربه سوی ترقی وسرافرازی می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،هاشم  سلهب ،‌رئیس اتحادیه کارگری کشور لبنان در بازدید از شرکت صنعتی آرین سینا که بعنوان بزرگترین واحد تولیدکننده محصولات سلولزی در ایران محسوب می گردد گفت : این شرکت قدرت جمهوری اسلامی را میرساند.

وی نحوه محصول وتولید را بسیار جالب وقابل توجه عنوان کرد و افزود:درشرایط کنونی در جهان نحوه استفاده از منابع طبیعی است که درنوع خودش قابل تقدیراست واگربتوان ازظرفیت منابع طبیعی استفاده کرد تا به طبیعت آسیب نرساند ارزشمند است.

هاشم سلهب ادامه داد: قطعاً همیشه صنعت بدنبال سود آوری است ولی نگاه جمهوری اسلامی یک فرایند جهانی دارد .

رئیس اتحادیه کارگری کشور لبنان اظهار داشت :هرچقدربه میهن وجمهوری اسلامی توجه کنیم جمهوری اسلامی ایران یک کشورپایدار ومستحکم است ومسیراین کشوربه سوی ترقی وسرافرازی می باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی افرادی دارد که باتمام وجود باصهینویسم در کشورهای سوریه ، عراق مبارزه میکنند افزود:باید ازشهدا یاد کنیم و به این نتیجه برسیم که شهدا وخانواده آنان حق زیادی برگردن ما دارند .

هاشم سلهب در ادامه خاطر نشان کرد:بایدبدانیم که تفکر رهبران جمهوری اسلامی ایران به این کشورعزت ومعنا بخشیده است.

وی در پایان نگاه مدیریت این شرکت بزرگ صنعتی به کارگران را  قابل تقدیر خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز