خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه کارگری لبنان در دیدارازبیمارستان ولیعصر ودیریت درمان تامین اجتماعی:

حمایت از کارگران در واقع ارزش نهادن به کرامت انسانی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۴۲۶

فعالیت تلاشگران حوزه سلامت بسیار باارزش است و ما در حزب الله لبنان به اقدامات حوزه سلامت مفتخریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، رییس اتحادیه کارگری لبنان در دیداراز بخش جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر قائمشهر و  نشست با دکتر خورشیدی مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران اظهار کرد: فعالیت هایی که در راستای کمک  و حمایت از کارگران ، نیازمندان و بیماران انجام می شود در واقع  ارزش نهادن به کرامت انسانی است که کشورهای زیادی از ان بی بهره هستند.
هاشم سلهب گفت: امروزه بسیاری از کشورها تلاش می کنند تا هزینه های اضافی را به دولت تحمیل نکنند و به طرق مختلف از خدمات رسانی به نیازمندان طفره می روند و در زمان انتخابات به جد و به صراحت این نقصان را قبول دارند.
وی ادامه داد: در حالی که در ایران فرصت ها را مغتنم می شمارند و مسئولین برای کمک و خدمت به نیازمندان تلاش می کنند.
هاشم سلهب رییس کارگران حزب الله لبنان با بیان اینکه صحت، سلامتی و درمان به دو بعد جسم و روح انسان تعلق دارد افزود: فعالیت تلاشگران حوزه سلامت بسیار باارزش است و ما در حزب الله لبنان به اقدامات حوزه سلامت مفتخریم.
مسئول روابط عمومی و امور بین الملل تشکیلات خانه کارگر در ادامه این نشست گفت: کمک و حمایت از کارگران و اقشار ضعیف جامعه در واقع ارزش نهادن به کرامت انسانی و احترام به حقوق انسان ها است و این از اهداف تشکلات کارگری است.
 
حمزه ای اتحادیه کارگری لبنان  را همگام و همراه با ما  در موضوعات مختلفی مانند حقوق بنیادین، اهداف نظام جمهوری اسلامی ، و .. دانست و افزود: خانه کارگر در جهت اهداف و ارتقای سطح زندگی کارگران ، حقوق بنیادین کارگران ، کار شایسته برای کارگران توجه دارد و قانون نامه بین المللی کار مدنظر است.
 
وی ادامه داد: این اتحادیه ها به کرامت انسانی ، انسانیت و حقوق بنیادین و انسانی توجه جدی دارند.
 
مسئول روابط عمومی و امور بین الملل تشکیلات خانه کارگر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب ما انقلاب ارزشی بود و تبعیت از ولایت فقیه اصلی مهم برای ما است و کسانی که به ارزش ها و اعتقاداتمان احترام بگذارند تعاملات سازنده ای خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز