خبرگزاری کار ایران

مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

معرفی بیش از 7 هزار نفر به گزینش طی دو سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۵۱۱

مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش مازندران گفت: در سالهای 95 -94 ، هفت هزار و 355 نفر در رسته های استخدام قطعی، دانشگاه فرهنگیان، استخدام قراردادی ، استخدام پیمانی و غیردولتی به گزینش استان معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛حسین کمالی پاشاکلایی در نشست با خبرنگاران که به مناسبت 15 دی ماه سالروز تشکیل گزینش به فرمان تاریخی امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: گزینش از جمله برکات و یادگارهای ارزنده رهبر انقلاب اسلامی است که با فرمان ایشان در 15 دیماه سال 61 بنیان گذاشته شد.

وی افزود: اجرای دستورالعمل ها، بخش نامه ها، و سایر موارد محوله هیات مرکزی و هیات عالی گزینش ، بررسی و تعیین صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی این قانون قبل از زورود تا مرحله قطعیت اشتغال، تایید صلاحیت کارکنان هسته، رسیدگی به شکایات در مرحله اول تجدید نظر از جمله فعالیت های این هسته به شمار می آید.

مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش مازندران ،با بیان اینکه در سال 1374 قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به تصویب مجلس رسید ، افزود:  در سال 1375 قانون تسری گزینش به کارکنان سایر وزراتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

کمالی به ماده 2 قانون گزینش  که شامل هفت بند است اشاره کرد و گفت: در این بند ،گزینشگران موظفند هرگونه جذب و بکارگیری را  با رعایت این بند اعمال کنند و در گزینش افراد کسب اطلاعات از افراد صادق، مطلع و موثق  بدون حب و بغض مبنای گزینش قرار می گیرد.

وی استعلام از مراجع ذیصلاح  در صورت نیاز را یکی دیگر از برنامه های هسته گزینش عنوان کرد و افزود: التزام عملی به احکام اسلام، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه از جمله مواردی است که در گزینش باید مورد توجه قرار گیرد.

کمالی با اشاره به فعالیت مربیان مهد کودک ها یا مراکز آموزشی ، افزود: ضرورت دارد تا فرآیند گزینش در این مراکز اعمال شود.

وی با اعلام اینکه در سالهای 95 -94 ، هفت هزار و 355 نفر در رسته های استخدام قطعی، دانشگاه فرهنگیان، استخدام قراردادی ، استخدام پیمانی  و غیردولتی به گزینش استان معرفی شدند  ، ادامه داد: از این میزان پرونده 4 درصد رد صلاحیت شدند.

مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش مازندران ،عنوان کرد: از این تعداد پرونده ، حدود یکهزارو 311 نفر مصاحبه شده که تعداد 411 نفر نیز مذاکره ارشادی شدند و دو هزار و 562 نفر برای سیر مطالعاتی معرفی شدند.

کمالی با اعلام اینکه، 2 هزار و 562 نفر از گزینش شده ها غیر دولتی بودند، افزود: گزینش فضای آرامش را در محیط فرهنگی ایجاد می کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز