خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد

دولت تدبیر وامید راه پاکدستی را ادامه خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۸۱۲

:فرماندار شهرستان محمودآباد گفت : دولت تدبیر وامید راه پاکدستی که اولویت انقلاب و نظام است را باتمام توان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه ی فجر که در سالن اجتماعات  فرمانداری محموآباد برگزار شد ، اظهارداشت :انقلاب اسلامی رنسانس دینی و جدیدی را در این عصر ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه نباید حافظه ی تاریخی را فراموش کرد ، گفت : فراموش کردن حافظه ی تاریخی  موجب تکرار اشتباهات ملل دیگر و ایجاد آسیب در کشور خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ،افزود: دشمنان نظام پس از انقلاب اسلامی هشت سال جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند و در این راه بهترین جوانان این مرز وبوم تقدیم آرمان‌های انقلاب شد.

یوسف پور با اشاره به عملکرد دولت تدبیر وامید، گفت : اقدامات دولت عملکرد نظام است و مدیران باید با ارائه خدمات مطلوب و تغییر نگاه در دهه فجر انقلاب اسلامی این مهم را محقق کنند.

فرماندار شهرستان محمودآباد همدلی را محور توسعه کشور خواند و اضافه کرد: عده ای از تربیون های مختلف به دنبال ایجاد شکاف در میان نیروهای انقلاب هستند واین موجب از بین رفتن همدلی می شود.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای انقلاب با سلایق متفاوت تلاش می کنند تا آرمان های انقلاب محقق شود و نباید شکافی میان نیروهای انقلاب صورت پذیرد .

یوسف پور با بیان اینکه دولت تدبیر وامید با شعار پاکدستی فعالیت خود را آغاز نمود ، گفت: موجب مباهات است که دولت تدبیر وامید توانسته این شعار را  در عرصه عمل به مردم نشان دهد و در جایی اگر فردی می خواسته این مهم را نقض کند به شدت برخورد کرده است.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان محمودآباد با با اشاره به اینکه پروژه های نیمه کاره تا ابتدای دهه فجر به پایان برسند ، گفت: در شرایط کنونی باید به جامعه امید تزریق شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: تملق وچابلوسی موجب می شود تا ناشایست ها جای فرهیختگان و نخبه ها را بگیرند.

وی افزود: این آفت مهم ودردناک موجب ندیدن کاستی ها شده و فرصت پیشرفت را می گیرد و برطرف ساختن این معضل باید در اولویت قرار گیرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز