خبرگزاری کار ایران

کشف 11 میلیارد و 141 میلیون ریالی کالای قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۹۴۴

فرمانده انتظامی استان از کشف 11میلیارد و 141 میلیون ریالی کالای قاچاق طی 20 روز گذشته از دی ماه سال جاری در سطح استان خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزیتی و فرآورده های شیلاتی، کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در دی ماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجر درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران ، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با حساسیت، پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت های محوله، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی، گفت: کشف بیش از 51 هزار نخ سیگار قاچاق، 313 قلم انواع لوازم خانگی ، 475 ثوب البسه قاچاق ، 30 قطعه لوازم خودرو ، 557 ئدستگاه لوازم برقی ، یک هزار و 165 عدد داروهای غیرمجاز و 2 دستگاه خودرو و به همراه یک دستگاه موتور سیکلت با حجم سنگین از جمله کشفیات کالای قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق طی بیست روز گذشته در دی ماه سال جاری را بیش از 11میلیارد و 141 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این ارتباط متهمان به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی مازندران، با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد  و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.

وی عدم خرید کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالامهم دانست و تاکید کرد: تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نیاز به عزم همگانی دارد.   

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز