خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

توجه به توسعه و ارتقاء اقتصاد حوزه بانوان مدنظر دستگاه های حاکمیتی استان است

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۳۹۲

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:امروز کانون زنان بازرگان استان مازندران فارغ از نگاه جنسیتی برای کسب و کار این قشر زحمتکش جامعه برنامه های حمایتی مختلفی در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، علیرضا یونسی، در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده مازندران، که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(ص) و نیز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس تشخیص مصلحت نظام و گرامیداشت و یاد و خاطره این فقید برجسته و ارزشمند، اظهار کرد: مرگ طبیعت زندگی دنیایی است و بر اساس اعتقادات ما انسان با مرگ از بین نمی رود بلکه از حیاتی به حیات دیگر کوچ می کند.

وی افزود: اگر چه امروز، آیت الله هاشمی رفسنجانی در بین ما نیست ولی همواره یاد و نامش به شایستگی و نیکی در تاریخ این کشور و یاد و خاطر مردمش خواهد ماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رییس تشخیص مصلحت نظام را مصداق بارز اعتدال و وحدت دانست و گفت: آن فقید برجسته و ارزشمند ، علی رغم همه تهمت هایی که شنید همچنان از اقبال مردمی برخوردار بود .

یونسی افزود: آن عالم فقید برجسته و ارزشمند در پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان نخستین منتخب مردم تهران برای حضور در مجلس خبرگان رهبر (در سال 94) انتخاب شده بود و اینها همه نشان از جایگاهی است که ایشان در میان مردم دارد و مردم همه نشان دادند که قدر خادمان خود را می دانند.

وی گفت: آیت الله هاشمی و همه کسانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی در دوران ستم شاهی جز رنج دیدگان و محنت کشیدگان انقلاب بودند از سرمایه های این کشور و نظام اسلامی هستند که باید قدردان آنها هم در زمان حیات و هم پس از آن باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران که در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری سخن می گفت: رویکرد دولت و نظام را در همه حوزه ها تامین رفاه برای مردم و رشد اقتصادی عنوان کرد و گفت: در همه اقدامات و برنامه ها توجه به توسعه و ارتقاء اقتصاد حوزه بانوان مدنظر دستگاه های حاکمیتی استان است.

یونسی، افزود: امروز کانون زنان بازرگان استان مازندران فارغ از نگاه جنسیتی برای کسب و کار این قشر زحمتکش جامعه برنامه های حمایتی مختلفی در دستور کار خود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های زنان بازرگان در بخش های مختلف کسب و کار اعم از کشاورزی، صنایع دستی ، صنایع غذایی ، فلزات و .. بایستی شناسایی و بر حمایت از آن اهتمام شود، تصریح کرد: مشکلات مطرح شده در این کارگروه که با دستور کار ساماندهی بیمه قالیبافان و اعطای تسهیلات به زنان کار آفرین و بازرگان استان ، برگزار شد، احصاء و بر رفع آن اقدام عاجل صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر وامید بر حمایت از کارآفرینان و توجه به کارآفرینی است، گفت: مجموعه استانداری نیز در راستای اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید آمادگی دارد این بخش را تقویت و برای رفع مشکلات این حوزه اقدام کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز