خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک فرماندار وامام جمعه شهرستان محمودآباد در سوگ مجاهد نستوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۵۲۵

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و سید داود موسوی امام جمعه این شهرستان با انتشار پیامی عروج عالم عالیقدر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

پیام مشترک فرماندار وامام جمعه شهرستان محمودآباد در سوگ مجاهد نستوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال مجاهد نستوه  و خستگی ناپذیر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجی از اندوه در میان ملت ایران ایجاد کرده است که حاکی از جایگاه رفیع آن مرد لحظه های سخت در قلوب ملت ایران است.بی تردید نقش بی بدلیل این شخصیت ممتاز در دوران مبارزه، خدمات شایسته و ماندگارش در سال های دفاع مقدس، اراده ی کارسازش در راهبری دوران فاخر سازندگی، صبر و استقامتش در برابر بی مهری ها و نگاه پیوسته امیدوارانه اش به آینده های روشن، نام هاشمی رفسنجانی را بر تارک افتخارات این مرز و بوم برأی همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ساخت.

اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت در برهه‌هایی از دوران طولانی ایشان با رهبری هرگز نتوانست پیوند رفاقتی را که سرآغاز آن در بین‌الحرمین کربلای معلی بود به کلی بگسلد و وسوسه‌ی خناسانی که در سال های اخیر باشدت و جدیت در پی بهره‌برداری از این تفاوت های نظری بودند، نتوانست در محبت شخصی عمیق او نسبت به رهبری خلل وارد آورد.

ایشان راه درست را با شهامت، شجاعت و فکر روشن به جوانان و همه ‏آحاد کشور، نشان داد و آرزوهای بسیار بلندی برای سربلندی و عظمت ملت بزرگ ایران ‏و انقلاب اسلامی داشت و این راه ادامه خواهد داشت . امید است ملت ایران با رهروی راه ایشان که راه میان روی و اسلام سمحه و سهله بود، یادش را برای همیشه زند نگه دارند.

او نمونه‌ی کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج دیدگان این راه پرخطر و پر افتخار بود. سال ها زندان و تحمل شکنجه‌های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آنگاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پرفراز و نشیب این مبارز قدیمی است.

بی‌شک تلاش مجاهدانه آن بزرگمرد تا ابد بر جریده انقلاب اسلامی مانا خواهد بود. این ضایعه عظیم را  به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و شهروندان فهیم وقدرشناس شهرستان محمودآباد تسلیت عرض می نمائیم و از درگاه ایزد متعال برای آن فقید فاضل ، وارسته و مجاهد نستوه، علو درجات و برای بازماندگان محترم و معظم، صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت داریم.

         یحیی یوسف پور                                                 سید داوود موسوی

فرماندار شهرستان محمودآباد                   امام جمعه شهرستان محمودآباد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز