خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

استقامت آیت الله هاشمی مثال زدنی بود /آیت الله هاشمی نمونه کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستمشاهی بود

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۲۲

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوره قبل از انقلاب با استقامت در برابر شکنجه های ساواک ایستاد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور جمعیت کثیری از کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران به میزبانی تشکیلات خانه کارگر مازندران در مسجد صبوری قائمشهر برگزار شد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در جمع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی استان به ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: ایمان در سایه استقامت با رور و نمایان می شود ؛ فرد با ایمان بدون استقامت تسلیم طاغوت می شود.
آیت الله معلمی با بیان اینکه استقامت در کنار ایمان ارزشمند است افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوره قبل از انقلاب با استقامت در برابر شکنجه های ساواک ایستاد .
 
درود خدا بر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی
 
وی ادامه داد:استقامت امری حیاتی و حساس است  و استقامت آیت الله هاشمی مثال زدنی بود  و در  پایان عمر 82 ساله  با عزت ، احترام و با توجه به پیام تاریخی و حکیمانه مقام معظم رهبری شاهد وحدت ملی در تشییع جنازه آیت الله هاشمی بودیم.
امام جمعه قائمشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی گونه کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستمشاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.
وی بر حضور همه تفکرات سیاسی اشاره کرد و ادامه داد: آیت الله هاشمی از جمله افراد نادر در مقاومت ، استقامت ، رسیدگی و کمک به حال زندانیان سیاسی و حفظ روحیه بود.
این مقام مسئول تصریح کرد: ما موظفیم خوبی های همدیگر را بیان کنیم و در صورت اشتباه در حیات به یکدیگر تذکر دهیم تا همه به یکدیگر در راه اعتلای اسلام کمک کنیم.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران  در ادامه گفت: خبر ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی همه مردم به ویژه کارگران را غرق در ماتم کرد.
نصرالله دریابیگی  اضافه کرد: آیت الله هاشمی  مجاهدی نستوه که  تحمل شکنجه های ساواک در دوره قبل از نقلاب  و خدمات ارزنده وی در دوران بعد از انقلاب قابل ستایش است.
وی ادامه داد: درکنار مجاهدت ها و ایثار ، جامعه کارگری بابت مسائل قانون کار و بسیاری از قوانین دیگر که در سایه امام و ولایت به تصویب رسید مدیون زحمات این بزرگ مرد است.
 
گفتنی است در پایان این مراسم بیانیه تشکیلات کارگری قرائت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز