خبرگزاری کار ایران

قدردانی استاندار مازندران از حضور گسترده مردم مازندران در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۳۹

استاندار مازندران از حضور گسترده مردم مازندران در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از ساری ، استاندار مازندران که در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ساری شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگاران از حضور گسترده مردم مازندران در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مرکز استان و شهرستانها تقدیر و تشکر نمود .

دکتر ربیع فلاح گفت : این حضور آگاهانه و پرشور تجلی عشق و علاقه مردم به خدمتگزار فداکار ، سردار سازندگی و یار وفادار امام و رهبری است .

مقام عالی دولت در استان ادامه داد : مطمئنا این همه ابراز احساسات و همدردی و عشق و علاقه به یکی از شخصیتهای ماندگار و اثرگذار انقلاب اسلامی در دفتر افتخارات دیار علوی مازندران ثبت و درج خواهد شد.

وی همچنین در مورد شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : آیت الله هاشمی جانباز سرافرازی بود که درخرداد 58 از سوء قصد دشمنان و گروه فرقان جان سالم به در برد  و حضرت امام پس از این حادثه فرمودند: بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است .

وی افزود : این صمیمی ترین یار امام و رهبری با مدیریت مدبرانه و تلاش برای توسعه و اعتلای کشور سردار سازندگی  نام گرفت و الگوی مدیریت انقلابی و جهادی بود.

وی آیت الله هاشمی را از پیشگامان مبارزه با رژیم ستشماهی خواند و تاکید کرد : آیت الله هاشمی  تا آخر عمر این روحیه انقلابی و اصلاح گری را حفظ نمود .

استاندار مازندران تاکید کرد : شان و منزلت و جایگاه این شخصیت عظیم الشان آنقدر والا و برجسته بود که مقام معظم رهبری با صراحت فرمودند:  برای من هیچکس هاشمی نمی شود .

وی یکی از ویژگیهای ممتاز آیت الله هاشمی را دفاع از حقوق مردم و تلاش برای خدمت به آنان خواند و تاکید نمود :  اعتدال و عقلانیت ، صبر و شکیبایی و شجاعت و پایداری از ویژگی ممتاز آیت الله هاشمی بود .

استاندار مازندران تجلیل از هاشمی را تجلیل از ارزشها و آرمانهای انقلاب دانست و گفت : از دست دادن مخزن الاسرار انقلاب خسارتی جبران ناپذیر است چرا که نام هاشمی با نام انقلاب همراه و عجین است .

فلاح یکی دیگر از ویژگیهای ماندگار آیت الله هاشمی را ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت دانست و افزود : سیاست آیت الله هاشمی تجلی دیانت بود و تلاش آیت الله هاشمی برای حفظ میراث انقلاب و دفاع جانانه از خانواده حضرت امام در تاریخ انقلاب جاودانه و ماندگار است .

وی در پایان یکبار دیگر این مصیبت جانسوز را تسلیت و تعزیت گفت و از حضور علمای اعلام ، شخصیتها ، مدیران ، مسئولان و مردم فهیم و عزیز شهرستان ساری و استان مازندران در  مراسم تجلیل و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر و تشکر کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز