خبرگزاری کار ایران

بمناسبت رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی؛

تشکیلات خانه کارگر مازندران بیانه ایی صادر نمود

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۵۹۳

تشکیلات خانه کارگر مازندران با صدور بیانه ایی بمناسبت رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی ضمن همدردی با امت اسلامی و کارگران و بازنشستگان خواستار وحدت و همدلی اقشار جامعه شد.

تشکیلات خانه کارگر مازندران با صدور بیانه ایی  بمناسبت رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی ضمن همدردی با امت اسلامی و کارگران و بازنشستگان خواستار وحدت و همدلی اقشار جامعه شد.

در قسمت هایی از این بیانیه آمده است.

همه از خدایم و به سوی او می رویم

بار دیگر خبر تاسف بار ارتحال مردی از تبار مردان مرد، امیری از امیران عرصه های جنگ و دفاع از عزت و شرف و مدیری مدبر و یاوری دلسوز برای نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم انقلاب یعنی حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی ، قلوب ارادتمندان به آستان پرافتخار عالمان و زمامداران شیعه را آزرورد.

اگرچه این فراق و ماتم موجب حزن و اندوه خیل بیشماری از اقشار مختلف گردید، اما شدت و سابقه علفه و ارادت جامعه کارگری و نهادی آن، مستقر در تشکیلات خانه کارگر، تالم و تاثر مضاعفتی برجا نهاد .

آن چهره متبسمی که در نهان خود همواره غم و غصه های ناشی از انقلاب و استمرار آن را داشت ، همواره نوازشگر ما در مقابل هر کم لطفی ها و قصور و تقصیرات خودی و ناخودی بود به همین دلیل این غم بر سر ما ثقیل تر و سنگین تر آور گردید و چه سخت است باور از دست دادن انسانی اینچنین وارسته که نه تنها دوستان بلکه نقادان با انصاف و بی انصاف وی با چشمی اشکبارپیکر او را به دعای خیر بدرقه نمودند.

و چه سخت است بر رهبری معظم انقلاب که یاوری دیرین و مشاوری امینی را از دست داد که خداوند سبحان خود تحمل این مصیبت را بر معظم له و ما سهل و آسان فرمایید.

و اینکه جامعه کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی استان با چشمی تر و زبانی گشوده بر دعای خیر بر روان پاک مطهر ان فقید سعید، با تاسی از روش و منشی همراه با ارزشهای اخلاقی و دینی اش با تاکید بر حفظ وحدت درمیان اقشار جامعه از محضر شریف همه و همه از خاص و عام تمنای رعایت اصل عدل و انصاف در گفتارها و قضاوتها در حق بزرگان را دارد.

زیرا بی انصافی های دیده شده از فرصت طلبانی که از نقد دلسوزانه دلسوزان دین و مملکت، بوقت فتنه ها و اختلافات زیرکانه و ماجراجویانه مظلومیت دکتر بهشتی عزیز را درمیان امت با هجمه ناحق بر هاشمی مظلوم تکرار نمودند، بار دیگر تکرار نگردد.

بس است ما را از یک سوراخ چندبار گزیدن .

زیرا مطلوب و پسندیده نبود و نیست شخصیتی بر این محبوبیت و برجستگی سیاسی اجتماعی  و دینی مجاهدی با آن سابقه مجاهدت چهره وی ماندگار در تاریخ ایران و منطقه که علاوه بر آن که میلیون ها عاشق دین و عترت و عالمان جهان تشیع به اشک و ارادت دیده و گونه در فراقش خیس نمودند، سران کم لطف منطقه را هم مجبور به تعظیم و تکریم در مقابلش نمود، در حیاتش از زبان این وآن در داخل مورد آنهمه هجمه و نقدهای غیر منصفانه قرار گیرد 

علی الحال می گویند تاریخ عبرت آموز است انشااله در طریق پیمودن راه امام و شهداء برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پیرو رهبر باشیم و تا جلوتر از آن حکیم فرزانه برنداشته و با تبری از تحلیل ها و گفتارهای آلوده به بغض بدخواهالن که تحقیر و توهین در حق بزرگان جامعه دشمن را شاد  و دوستان را رنجیده خاطر می سازد و در صراط حق اسداله علی الکفار و رحمها بینهم باشیم.

خانه کارگر تشکیلات مازندران و نهادهای وابسته با عرض تسلیت و تعزیت ای شعله جبران ناپذیر به محضر رهبری امت که خود در این فراق داغدار تر از هرکس دیگریست هم چنین امت شریف و عموم علاقه مندان بویژه بیت محترم حضرت آیت اله هاشمی برای آن مدیر مدبر و عالم برجسته در همه عرصه های سیاسی  اجتماعی و دینی از درگاه خدای سبحان آرزومند علو درجات و غفران رحمت الهی می باشد. یادش همواره گرامی و راهش در تقویت و استحکام نظام مقدس اسلامی مستحکم باد

                                                                خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

                                                                                تشکیلات مازندران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز