خبرگزاری کار ایران

بیانیه ی شماره ( ۴ ) ستاد مردمی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره ) ، استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۷۲

در فقدان آن مجاهد نستوه و نا میرا، سراسر ایران عزادار شد و کشور های زیادی به احترام او، پرچم های خود را نیمه بر افراشته اند!.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، در این راستا مردم به صورت خود جوش،  ستادهای ارتحال تشکیل داده اند و اکنون شهرها و روستاهای ایران،  به خاطر ارادت به آن عزیز سفر کرده، خیمه های عزاداری و مجالس ختم بر پا نموده اند.

به فرموده ی آن امام همیشه جاوید "هاشمی زنده است چون نهضت زنده است" و مردم میراث و اندیشه های او را در اجتماعات خود مرور می کنند.

پنج شنبه ۲۳ دی در مسجد جامع ساری،  گوشه ای از این ارادت مردم شریف و قدر شناس را در عزای جانکاه رحلت آیت الله هاشمی شاهد بودیم،  که با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی اندک و هم زمانی این مراسم با مراسم های دیگر در این شهر،  آن جمعیت انبوه از مبارزان قبل از انقلاب و پیشکسوتان جهاد و شهادت و پیر و جوان از بانوان محترم و آقایان بزرگوار ، از همه ی سلایق سیاسی و اجتماعی حضور داشتند تا، شان و شخصیت بی همتا و مظلوم ایشان را گرامی دارند؛ البته از سوی این ستاد، مراسم های هم زمان نیز در دیگر شهرهای مازندران بر گزار شده بود.

ما سپاس گزار بزرگواری و قدر شناسی در عین حال زمان شناسی مردم فهیم مازندران هستیم که در طول این روز ها مشغول بر گزاری مراسم ختم و عزاداری آن استوانه ی انقلاب هستند.

خداوند متعال،  روح آن مسافر جایگاه ابدی را با امام و شهداء محشور نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز