خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد تاکید کرد؛

علم آموزی باید متعهدانه و به روز باشد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۹۵۸

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: علم آموزی متعهدانه و به روز کشور را در مسیر پیشرفت قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور شامگاه شنبه در کارگاه آموزش اولیا ومربیان شهرستان محمودآباد که در سالن کانون تربیتی و فرهنگی آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت: اگر معلم یا مربی همگام با علم دنیا به روز نباشد نمی تواند تاثیر چندانی بر دانش آموزان بگذارد.

وی افزود: با توانمند سازی دانش آموزان و سرمایه گذاری در بخش آموزش و علم آموزی می توان به رشد و تعالی رسید.

فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه 94 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق کارکنان می شود ، گفت: تنها 6 درصد صرف ساخت مدرسه ، تجهیز وهوشمند سازی می شود که درصد قابل توجهی نیست.

یوسف پوربا بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در راستای تجهیز ونوسازی مدارس  به کار می گیرد ، تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز و اولیاء خیر با ورود به این حوزه می توانند کمبودها را جبران کنند.

رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد گفت: فضای مدرسه باید دلگرم کننده ،جذاب و شاداب باشد تا دانش آموزان با علاقه مندی بیشتری به تحصیل بپردازند تا نتایج مثبتی گرفته شود.

وی یادآور شد: ما به دنبال آموزش وپرورشی پویا هستیم تا همچون گذشته قله های بلند علم را در دنیا فتح کند.

یوسف پور افزود: معلم در کلاس تنها نباید به تدریس اکتفا کند. بلکه باید راست گویی ، راست کرداری ، اهمیت مباحث دینی وعشق به پدر ومادر را به دانش آموزان بیاموزد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز