خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهرخبر داد:

بهسازی 20 کیلومتر راه روستایی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۸۱

آسفالت راه روستایی پرکلا تا پارچ به طول 7 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، فرماندار شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگاران از جمع آوری درختان در محوطه سد گلورد  خبر داد و گفت: تا پایان بهمن تمامی درختان در این محوطه جمع اوری و حدود 20 هزار مترمکعب چوب برداشت می شود و مزار شهید نیز به مکانی دیگر منتقل می شود.
سیدخالق سجادی به آغاز احداث پل دسترسی مردم روستاهای  بالادست سد  اشاره کرد و افزود: آسفالت راه روستایی پرکلا تا پارچ به طول 7 کیلومتر به بهره برداری می رسد.
وی از بهسازی 20 کیلومتر راه روستایی در دهه فجر 1395 خبر داد و گفت: 14 کیلومتر راه روستایی از استارم به غلامی و پاوند و 6 کیلومتر راه متکازین به عشرستاق بهسازی می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر اضافه کرد: دو درمانگاه در روستاهای غریب محله، ارضت آماده بهره برداری است  و ساخت دو درمانگاه از دهه فجر آغاز می شود.
سجادی از آسفالت داخل روستای گرجی محله ، آسیابسر ، شهیدآباد ، کوهستان، سارو خبر داد و  پل دسترسی در مسیر جاده شاه کیله به امام ده احداث می شود.
وی ادامه داد: در دوماه اخیر بیش از 5 میلیارد تومان برای بیمارستان جایگزین در بهشهر هزینه شد و پیشرفت فیزیکی خوبی داشت و  عملیات ساخت این بیمارستان تا قبل از انتخابات سال 1396 به اتمام می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز