خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبرداد:

هیات های ورزشی درآمد زا می شوند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۶۳

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد از درآمد زا شدن هیات های ورزشی خبرداد وگفت: دغدغه اصلی ورزش و جوانان حمایت از ورزشکاران و قهرمانان است

 به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، مسعود یوسفی ظهر روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات فرهنگی،ورزشی،اجتماعی و اشتغال جوانان که با حضور رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و مسئولین کاریابی شهرستان در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد ، به نقش ورزش در اقتصاد اشاره داشت و افزود:ورزش خودش یکی از ابزارهای اقتصادی است که می تواند درآمد زا باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد افزود:یکی از برنامه های اصلی بنده که توجه و نگاه جدی در این زمینه داشتم و دارم ؛فعال کردن اقصاد ورزش است.

متولی ورزش شهرستان تصریح کرد:به زودی تفاهم نامه ای در بحث درآمد زایی هیأت های ورزشی،اشتغال جوانان و ورزشکاران،تشکیل تعاونی های ورزشی و استفاده تسهیلات این تعاونی  بین ادارات ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی منعقد می شود.

یوسفی افزود:بحث درآمد زایی هیأت های ورزشی و اشتغال جوانان و روشهای کاریابی دغدغه اصلی ماست و آموزش و برنامه های لازم در این خصوص با حضور مسئولین تعاون و کاریابی به هیأت ها داده می شود تا با ارائه طرح از تسهیلات استفاده نمایند.

وی با اشاره به مشکلات هیات های ورزشی، خاطرنشان کرد: بدون شک اعتبارات دولتی به تنهایی نمی تواند تمام نیاز ورزش کشور را تامین کند از این رو باید هیات های ورزشی به سمت درآمدزایی بروند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در ورزش، بازاریابی در فعالیت ‌های ورزشی، خصوصی‌سازی در ورزش، بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت‌های ورزشی، کارآفرینی در ورزش، گردشگری ورزشی، حامیان مالی و فعالیت‌های ورزشی و رسانه‌ها و اقتصاد ورزش از جمله محورهای اصلی  دغدغه ما در این بخش می باشد.

 در ادامه این نشست رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی اظهار کرد:توسعه ورزش همگانی و همچنین تربیت قهرمانان ورزشی از جمله اهداف ما برای همکاری با اداره ورزش  و جوانان است.

وی اضافه کرد:‌ایجاد کسب و کار و رونق اقتصاد ورزش از جمله دیگر برنامه های ما درطرح همکاری با این اداره است .

رمضانی گفت:پیش از این در این زمینه آگاهی کامل از نحوه برخورداری از این تسهیلات و امکانات برای افراد واجد شرایط وجود نداشت اما با ارتباط و تعامل با  اداره ورزش و جوانان به صورت هماهنگ و گسترده ادامه خواهد یافت.

 رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در کلیات بخش اشتغال در چند حوزه می توان با ورزش و جوانان تعامل داشت: تشکیل تعاونی هیأت های ورزشی و استفاده از سرمایه های متفرقه در بین مردم،استفاده از اعتبارات بخش تعاون برای بانوان،فارغ التحصیلان و ایثارگران که در بخش جوانان می تواند اثر گذار باشد.

وی ادامه داد:گروهی دیگر متقاضی افرادی هستند که ظرفیت کار گروهی ندارندو به صورت انفرادی می توانند اثر گذار باشند، استفاده از ظرفیت تسهیلات بسیج و به گارگیری افراد مستعد و گروه دیگر افراد متقاضی که در قالب  مشاغل خانگی،خود اشتغالی و صندوق کار آفرینی امید می توانند از تسهیلات این بخش استفاده نمایند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز