خبرگزاری کار ایران

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت ایران در محمودآباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۵۱

جشن فارغ التحصیلی 39 دانشجوی دانشگاه صنعت نفت ایران در محمودآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان محمودآباد ، جشن فارغ التحصیلی 39 دانشجوی دانشکده علوم دریایی دانشگاه صنعت نفت ایران با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد ،دکتر هاشمی ریاست دانشگاه ، دکتر متوسل معاونت دانشجویی ، فرهنگی اجتماعی ، حجت الاسلام علوی کیا مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعت نفت ایران ، دکتر رضایی رییس دانشکده علوم دریایی مرکز شهرستان محمودآباد برگزار شد.

عبدالنبی هاشمی روز پنجشنبه در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم دریایی مرکز محمودآباد ، گفت: دانشگاه صنعت نفت با ماموریت خاص و با توجه به نیاز این صنعت طراحی و راه اندازی شده است.

وی افزود : چهار سال پس از تاسیس دانشگاه تهران،مرکز آموزش عالی نفت آبادان در سال 1318 با ضرورت تامین نیروهای متخصص در صنعت نفت، بنادر ، کشتیرانی و سکو های نفتی تاسیس شد.

رییس دانشگاه صنعت نفت ایران اضافه کرد: امروز در کنار دانشگاه صنعت نفت ،  چهار دانشکده در آبادان ، اهواز ، تهران و محمودآباد تاسیس نموده و در حال تربیت متخصصین مورد نیاز هستند.

 هاشمی تصریح کرد: دانشگاه صنعت نفت ایران جز معدود دانشگاه هایی ست که در کشور با کمترین هزینه تحصیل ، می توانند پس از فراغت تحصیل جذب صنعت شوند که جای بسی خوشحالی است.

فرماندار شهرستان محمودآباد قشر دانشجو را پویا خواند و گفت: قشر جوان پیش از انقلاب اولین گروهی بود که با انقلاب اسلامی ایران همراه شد.

یوسف پور افزود: این نشانگر نیروی جوانی است که همیشه قشر دانشجو به دنبال ایجاد تغییر هستند وبا این تغییر رویکرد است  که جامعه را به سمت توسعه سوق پیدا می دهد .

نماینده عالی دولت تصریح کرد: امروز کشور برای فتح قله های علمی کشور نیازمند تلاش وکوشش قشر دانشجو است .

وی یادآور شد : کشور های توسعه یافته که منابع زیرزمینی نداشتند و به توسعه رسیدند با توانایی وتلاش قشر پویای جامعه خود توانستند اقتصاد کشورشان را شکوفا کنند و ایران اسلامی نیز نیازمند این همت از سوی قشر جوان ودانشجو است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز