خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

افزایش 49 مگاواتی برق به ظرفیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۵۸۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: به‌منظور تأمین برق موردنیاز واحدهای صنعتی در دولت تدبیر و امید، 49 مگاوات برق به ظرفیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اضافه شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: برای تأمین برق موردنیاز واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اقدامات مؤثری انجام‌شده است که در سه سال اخیر 49 مگاوات در شهرک‌های صنعتی بابل‌کنار، بشل سوادکوه، جمشیدآباد، بابلسر، کیاسر، نکا و نواحی صنعتی لاله‌آباد و سنگتاب افزوده‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: قبل از دولت تدبیر و امید برق تأمین‌شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی 309 مگاوات بوده که با همکاری شرکت توزیع برق و افزایش 49 مگاواتی برق در سه سال اخیر، در حال حاضر 358 مگاوات برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تأمین گردیده است.

وی با اشاره به استفاده برق واحدهای تولیدی بیان داشت: استان مازندران به دلیل شرجی بودن در فصول بهار و تابستان، با افزایش مصرف برق مواجه می‌شود و در این خصوص آموزش‌های لازم برای واحدهای تولیدی به‌منظور استفاده بهینه از برق برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز