خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با ایلنا :

پذیرش بیماران تامین اجتماعی تا اطلاع ثانوی در بیمارستان های دولتی

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۹۰۵

با توجه به نشست مذکوربیماران بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان های مازندران ویزیت می شوند این در حالی است که تامین اجتماعی مکلف شد تا بخشی از مطالبات این سازمان را پرداخت کند.

قاسم جان بابایی در گفتگو با ایلنا با اشاره به عدم پذیرش بیماران طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی در 6 بیمارستان مازندران ،اظهار داشت: پذیرش بیماران تامین اجتماعی تا اطلاع بعدی در بیمارستان های مازندران پذیرش می شوند.
وی افزود: در نشست بین شورای تامین استان و سازمان تامین اجتماعی مقرر شد تا این سازمان یک چهارم از بدهی خود به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت کند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: با توجه به نشست مذکوربیماران بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان های مازندران ویزیت می شوند این در حالی است که تامین اجتماعی مکلف شد تا بخشی از مطالبات این سازمان را پرداخت کند.
پیش از این مقرر شده بود بیماران با دفترچه تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی طالقانی چالوس، امام رضا(ع) آمل، رازی قائمشهر، امام خمینی (ره) بهشهر، امام حسین(ع) نکا، و بوعلی  و امام خمینی ساری با دفترچه تامین اجتماعی پذیرش نشوند.
یادآور می شود که  دولت بیش از یکهزار و 200 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است که در این رابطه دولت اعلام کرد که این میزان بدهی را مطابق برنامه ششم توسعه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز