خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی محمودآباد خبرداد:

توزیع بیش از 7 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۱۵

مدیر جهادکشاورزی محمودآباد از توزیع بیش از 7 میلیون لیتر سوخت شامل 4 میلیون لیتر سوخت نفت گاز و 3 میلیون لیتر سوخت نفت سفید در بین کشاورزان این شهرستان خبر داد.

احمد صادقی روز پنج شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد، گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 4 میلیون لیتر نفت گاز و 3 میلیون لیتر نفت سفید بین بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

وی با بیان  اینکه این مقدار سوخت در بخش های مختلف کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی، مرغداری ها و چاه های کشاورزی توزیع شده ، افزود:  بیشتر مقدار سوخت توزیع و مصرف شده مربوط به چاه های کشاورزی به میزان چهار میلیون و 883 لیتر و  بخش ماشین آلات یک میلیون و 948 هزار لیتر و در بخش مرغداریها پانصدو  9 هزارلیتر بوده است.

مدیر جهادکشاورزی محمودآباد همچنین از احداث کانال آب زراعی در روستای زنگی کلای هرازپی به طول 675 متر و با اعتباری بالغ بر 500 ملیون ریال خبر داد و گفت : این شهرستان باتوجه به قرار گرفتن در پایین دست روز هراز همه ساله در ایام فصل کشت با کمبود آب و خشکسالی مواجه می باشد که احداث این کانال های بتنی  برای انتقال آب و افزایش راندمان مصرف امری ضروری می باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: این کانال برای آبیاری اراضی شالیزاری بوده و در سال گذشته عملیات تجهیزویکپارچه سازی آن انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد احداث کانال و شن ریزی جاده بین مزارع و تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری را از اولویت های مهم کاری این مدیریت دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز