خبرگزاری کار ایران

23 بهمن یادآور روز تشییع پیکر 27 شهید در گلوگاه

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۸۳

فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه گفت: 23 بهمن یادآور روز تشییع پیکر 27 شهید در شهرستان گلوگاه است و به همین دلیل این روز به نام روز شهرستان گلوگاه نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه در جلسه شورای اداری امروز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ایمان راسخ مردم به خداو با اتحاد، همدلی و همبستگی کامل به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند.
 
حسن حسنی به روز شهرستان گلوگاه اشاره کرد و گفت: در راستای نامگذاری هر شهرستان ، جلسات متعددی در سطح شهرستان و با مشورت خانواده های ایثارگران برگزار شد که در نهایت 23 بهمن به عنوان روز شهرستان گلوگاه انتخاب شد.
 
وی ادامه داد: 23 بهمن یادآور روز تشییع پیکر 27 شهید در شهرستان گلوگاه است و به همین دلیل این روز به نام روز شهرستان گلوگاه نامگذاری شد.
 
فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه دیداراز خانواده های شهدا، خاطره گویی در مدارس را از برنامه های این روز برشمرد و نامگذاری میدان و یا خیابانی به نام 23 بهمن در شهرستان گلوگاه را پیشنهاد داد.
 
حسنی از برگزاری دو یادواره شهدا در سطح شهرستان خبر داد و گفت: یادواره شهدای مسجد ملاعباس در 22 بهمن و یادواره سرداران و 350 شهید شهرستان گلوگاه با سخنرانی مهدی چمران رییس شورای شهر تهران 21 بهمن در مسجد جامع گلوگاه برگزار می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز