خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه تنکابن خبرداد :

اجرای 11 پروژه ملی در شهرستان تنکابن

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۲۳

فرماندار ویژه تنکابن گفت :باعنایت ویژه دولت محترم تدبیر و امید11 پروژه ملی در شهرستان تنکابن اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از تنکابن، سید امیر حسینی جو در نشست شورای اداری شهرستان تنکابن با اعلام این خبر افزود:  11 پروژه ملی در سطح این شهرستان تعریف گردیده که باعنایت ویژه دولت محترم تدبیر و امید بزودی شاهد بثمر نشستن آنها خواهیم بود.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارکه دهه فجر انقلاب اسلامی  افزود: پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی در ایران بدست توانای  حضرت امام خمینی (قدس سره)به اهتزاز درامده و همواره رهنمودها و دستورات موکد این رهبر فرزانه مد نظر و در سرلوحه کار مسولان قرار دارد.

فرماندار ویژه تنکابن همچنین حادثه دردناک آتش سوزی ساختمان پلاسکو وجان باختن مردان غیرتمند آتش نشان را به مردم عزیز تسلیت گفت.

حسینی در خصوص پروژه ها ی عمرانی در دست اجرا خاطر نشان کرد:  در سنوات گذشته سهم تخصیص اعتبار ات به شهرستان از محل اعتبارات ملی محدود بوده ولی با توجه ویژه ای که دولت تدبیر و امید در جهت میل به سمت اهداف توسعه ای در دستور کار خود دارد ، در شهرستان تنکابن نیز از محل اعتبارات ملی پروژه های زیرساختی درخور توجه ای اجرا شده و یا در حال انجام است .از جمله احداث جاده قزوین ، الموت تنکابن که تا کنون حدود 340 میلیارد تومان دران هزینه شده و توسط قرار گاه خاتم الانبیا در حال اجرا می باشد.رینگ شهری نشتارود به طول 6/8کیلومتربا عرض 40متردر حال اجراست که حدود 90 درصد ازاد سازی ها انجام شده و اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان هرینه در بر داشته است.همچنین بیمارستان فوق تخصصی تنکابن که با اعتباری بالغ بر  22میلیارد تومان به  بهره برداری رسیده  است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث 27واحد خانه و مرکز بهداشتی با اعتبار 2 میلیارد تومان در راستای اجرای طرح سلامت ،گاز رسانی به بیش از 45 روستا با هزینه 60میلیارد تومان ،اجرای کابل کشی در جهت توسعه پوشش مخابراتی با اعتبار 8میلیارد تومان،پروژه اجرای کمپوست از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری که مراحل اجرایی در شرف انجام بوده واز پیشرفت مناسبی برخوردار است اشاره داشت .

 فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در خصوص عملیات اجرایی سد ازارود تصریح نمود: مطالعه احداث سد ازارود فار اول مطالعاتی به پایان رسیده و بزودی انشالله مراحل احداث سد را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین از پست ۲۰۶۳ کیلو وات شیرود با اعتبار ۵ میلیارد تومان که در دست اجرا می باشد خبر داد و تصریح کرد: احداث نیروگاه گاز سوز تنکابن با اعتبار 60میلیارد تومان در میرشمس الدین در دست اجراست.و نیز احداث پست ۲۰۶۳  کیلو واتی دیگر  با 20 میلیارد تومان اماده بهره برداری می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز