خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

عملیات روکش آسفالت در جاده های مازندران با جدیت در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۳۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: عملیات روکش آسفالت در جاده های اصلی و شریانی استان با جدیت در دست اجراست.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت محورهای ارتباطی این استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی تصریح نمود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای روکش  آسفالت  مناسب و اقتصادی بودن آن است.

نجفی اظهار داشت : از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای 139 کیلومتر عملیات روکش آسفالت در سطح تمامی محورهای اصلی استان از جمله محور هراز ، سوادکوه ، کندوان ، دوآب _ کجور، بهشهر _ زاغمرز ، آمل _ بابل قدیم  و ... به اجرا در آمد.

وی خاطر نشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز