خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:

مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۴۲

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات مازندران در تاریخ 16 بهمن ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حسین مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ مجمع عمومی فو ق العاده خانه مطبوعات مازندران در تاریخ 16 بهمن ساعت 10 صبح در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع مجمع عمومی، تصویب اساسنامه خانه مطبوعات است، افزود: اعضای اصلی خانه مطبوعات در این مجمع حضور می یابند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه هدیه روز خبرنگار به مبلغ 250 هزار تومان است، گفت: اسامی خبرنگاران بنا بر سهمیه هر رسانه، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حال جمع آوری است و هدایا در 10 روز آینده قابل پرداخت خواهد بود.ه

مرتضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در هفته آخر بهمن ماه، تصریح کرد:‌متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه، مراحل ثبت نام جهت حضور را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره مطبوعات سال 96 هم آماده شده است، ادامه داد: این فراخوان به زودی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

مرتضوی با اشاره به اینکه  انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران، اسفندماه برگزار می شود، گفت: بر اساس تصمیم وزارت ارشاد، بصورت انتخابات سیستمی و الکترونیک برگزار می شود و شرکت کنندگان باید در سایت سمان عضویت خود را به تایید رسانند تا بتوانند در انتخابات حضور یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز