خبرگزاری کار ایران

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

رونق تولید سیاست مهم دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۱۲۶

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:رونق تولید یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید در سال جاری است و برنامه های مختلفی در این رابطه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاحیه شرکت راش سازه بهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رونق تولید یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید در سال جاری است و برنامه های مختلفی در این رابطه اجرایی شد.
محسن صالحی نیا گفت: راه اندازی واحدهای کوچک و متوسط صنعتی با توجه به نقشی که در ارزش افزوده، اشتغال و تکمیل زنجیره های مختلف صنعتی دارند در راستای تامین کالاهای مختلف کشور و صادرات همواره مورد توجه این دولت بوده است.
وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان و شهرستان به شناسایی مشکلات واحدها و ارائه راهکارهای برون رفت از آن می پردازد، ادامه داد: برای تامین نقدینگی، گردش مالی، افزایش میزان اشتغال شرایط مطلوبی را بایست ارتقا و حفظ کرد.
مدیر شرکت راش سازه بهشهر گفت: این شرکت در سال 1386 در اداره ثبت شرکت ها با هدف تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت 60 هزار تن به ثبت رسید و در راستای تامین خوراک دام های منطقه و صادرات به کشورهای آسیای میانه احداث شد.
نوروزیان از اشتغال مستقیم 30 نفر در این شرکت خبر داد و افزود: اهدای تسهیلات 5 میلیاردی با بهره 16 یا 14 درصد برای سرمایه در گردش، اهدای تسهیلات به مبلغ 35 میلیارد برای توسعه شرکت، اهدای بسته حمایتی برای صادرات محصول به کشورهای آسیای میانه از مهمترین خواسته های این شرکت است که حمایت های مسئولین را می طلبد.
وی میزان تولید خوراک دام وطیور این شرکت را به مقدار 2400 تن در ماه اعلام کرد و برای این شرکت 40 میلیارد ریال هزینه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز