خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صنعت؛

واحد تولیدی راش سازه در شهرک صنعتی بهشهر افتتاح شد

کد خبر : ۴۵۶۴۲۰

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش کیفیت کالاهای داخلی و توسعه صادرات در اولویت است و تولیدکنندگان به این مسئله توجه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، محسن صالحی نیا در مراسم افتتاح واحد تولیدی راش سازه در شهرک صنعتی بهشهر اظهار داشت: اکنون با حمایت‌هایی که از تولیدکنندگان در حال انجام است تولید در اوج است و باید برای افزایش تولید داخلی تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت با استفاده از منابع درآمد هدفمندی یارانه‌ها و گذاشتن این منابع در اختیار سیستم بانکی، تسهیلاتی را برای واحدهایی که با مشکلات مالی روبرو بودند قرار داده‌شده که بسیار مؤثر بوده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها و شهرستان‌ها به‌منظور شناسایی واحدهای نیمه فعالی که دارای مشکلات مالی و نقدینگی هستند در دستور کار قرارگرفته و بخش مهمی از این مشکلات در حال رفع است.

صالحی نیا بیان داشت: مشکل عمده سرمایه‌گذاران ما در حال حاضر نقدینگی است که بر اساس سیاست‌های مختلفی که صنایع برای آنان در نظر گرفته‌شده است اقدام و برای رفع مشکلات اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در حاشیه این مراسم گفت: واحد تولیدی راش سازه در زمینی به مساحت 11000 مترمربع و زیربنای 4000 مترمربع با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال احداث‌شده است.

موسوی بیان داشت: این واحد تولیدی درزمینه تولید خوراک دام و طیور و با ظرفیت 60 هزار تن راه‌اندازی شد که برای 60 نفر اشتغال ایجادشده است.

وی تصریح کرد: واحد تولیدی راش سازه باهدف دستیابی به کیفیت ایده آل در امر تولید دان آماده و نزدیک شدن به استانداردهای علمی جهانی شروع به کار نموده است.

واحد تولیدی راش سازه هم‌زمان با ششمین روز دهه مبارک فجر، با حضور صالحی نیا معاون وزیر صنعت، موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سجادی فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولین شهرستان و مدیران واحدهای تولیدی به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز