خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان بابل:

بی توجهی به فرهنگ کتاب و کتابخوانی آفت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۴۱

امام جمعه شهرستان بابل، گفت: بی توجهی به فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله آفت های مهم جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،حجت الاسلام روحانی دربازدید ازسیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی توجهی به فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله آفت های مهم جامعه است.

وی افزود: چنانچه همه افراد در برپایی نمایشگاه ها نقش موثری داشته باشند می توانند اشتیاق افراد را به کتاب و کتابخوانی افزایش دهند.

امام جمعه شهرستان بابل ، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه نقش موثری در تعمیق فرهنگ مطالعه کتابخوانی در جامعه دارد، گفت: نمایشگاه در ایجاد شوق و اشتیاق مخاطبان به کتاب و کتابخوانی را افزایش می هد.

وی افزود: با بازدیدی که از این نمایشگاه صورت گرفت غنای چندانی در این نمایشگاه مشاهده نکردم حتی در مورد کتاب های دینی موجود در این نمایشگاه ، چرا که غیر مستند بوده و پاسخگوی نیازافکار عمومی نیست.

حجت الاسلام روحانی، گفت: کتاب هایی که در نمایشگاه ها جانمایی می شود باید پاسخگوی شبهاتی که اکنون توسط شبکه های مجازی نسل امروز را تهدید می کند شود اما این کتاب ها چندان پاسخگوی نیاز های این افراد نیست.

حجت الاسلام روحانی به راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک برکت بزرگ توانست توانمندی های ما را به ظهور برساند که توانمندیهای عرصه صاحبان قلم در این نمایشگاه  نمونه این برکت بزرگ است.

وی ادامه داد: همه ما موظفیم حضور در صحنه های راهپیمایی که به مناسبت های مختلف نظیر روز قدس، 22 بهمن ، شرکت کنیم چرا که حضور پرشور مردم در این صحنه ها و وسعت حضور آنها برای دشمنان ما آنقدر مهم است که آن را تحلیل می کنند .

و با بیان اینکه مردم یکی از برکات مهم این نظام هستند که باید به آنها توجه شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز