خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان مازندران تاکید کرد؛

ضرورت تعامل دستگاههای فرهنگی در برگزاری نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۴۲

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان مازندران گفت:برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه کتاب همت همه دستگاه های فرهنگی و غیر فرهنگی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،قاسم عزیززاده گرجی در بازدید از مراسم سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران درجمع خبرنگاران ، اظهار داشت: خبرنگاران در اطلاع رسانی بزرگترین رویداد فرهنگی سهم بسیار زیادی دارند.

وی با اشاره به اینکه چیدمان و نظم غرفه ها نسبت به سال گذشته مطلوب بوده ، افزود: بهتر برگزار شدن نمایشگاه کتاب همت همه دستگاه های فرهنگی و غیر فرهنگی را می طلبد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان مازندران با اشاره به اینکه در حوزه کودک و نوجوان تنوع کتابهای بسیار پررنگ تر از سال گذشته بوده است، تصریح کرد: برای تشویق و ترغیب خانواده ها فرهنگ مطالعه  کتاب و کتابخوانی الزامی است.

گرجی افزود: کتاب های حوزه کودک و نوجوان در فضای مجازی فرصت مناسبی برای معرفی کتاب های پر محتوا است.

به گزارش ایلنا سیزدهمین نمایشگاه کتاب از تاریخ 16 تا 21 بهمن ماه به مدت 6 روز در مجتمع فرهنگی نیاوران ساری واقع در جاده ساری – قائمشهر از ساعت 13 تا 19 عصر برای بازدید علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز