خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور :

دولت و کارگزاران مدیون رشادت ها شهدا هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۴۴۷

اگر رشادت ها و دلاور مردی های شهدا و صبوری خانواده های آنان نبود، ما نمی توانستیم با قدرت در مذاکرات هسته ای در برابر پنج کشور بزرگ به پیروزی برسیم.

 به گزارش ایلنا ، محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران بیان داشت: دولت و کارگزاران دولت هیچگاه رشادت ها و دفاع مردانه شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و خانواده های آنها را فراموش نخواهند کرد و در کنار خانواده این شهدا می مانند.

وی یاد آور شد: دولت توفیق خود در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی و همین طور پیروزی در مذاکرات هسته ای را از تلاش و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می داند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: اگر رشادت ها و دلاور مردی های شهدا و صبوری خانواده های آنان نبود، ما نمی توانستیم با قدرت در مذاکرات هسته ای در برابر پنج کشور بزرگ به پیروزی برسیم.

نوبخت خاطر نشان ساخت: اگر امروز آژانس بین المللی هسته ای حقانیت جمهوری اسلامی را در داشتن فناوری هسته ای مورد تائید قرار می دهد، ما این را مرهون رشادت های شهدای خود و شهدای مدافعان حرم می دانیم.

معاون رییس جمهوری افزود: شهدای مدافع حرم با رشادت های خود در سوریه و عراق از حریم ولایت و حریم کشورمان دفاع کردند و جامعه ما قدردان این شهدا و خانواده های آنان خواهد بود.

نوبخت در پایان از برگزاری همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در روزهای پایانی سال قدردانی کرد.

در پایان از خانواده معظم 36 شهید مدافع حرم از شهرستان های مختلف مازندران با حضور معاون رئیس جمهوری و استاندار مازندران قدردانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز