خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در اجلاس بین المللی ترکیه:

تشکلات کارگری همیشه پایبند به صلح و آرامش است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۸۵

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران گفت: بررسی آمار دقیق سازمان بین المللی کار نشان می دهد کشورهایی که به حداقل دستمزدها، بهداشت، ایمنی، حقوق بنیادین و در نهایت کرامت انسانی توجه داشتند اقتصادی پویا و اشتغالی پایدار داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در اجلاس سران اتحادیه سراسری کارگران در ترکیه اظهار کرد:امروز بی توجهی به جنگل ها و مراتع سبب تغییر اقلیم شده و خسارت فروانی مانند سیل، طوفان، آلودگی محیط زیست، افزایش دمای دو درجه زمین رابوجود اورد که برای تشکیلات کارگری درآور است.
 
نماینده جامعه کارگری ایران در اجلاس بین المللی ترکیه بر نقش دولت ها در اتخاذ تصمیمات درست در استفاده بهینه از جنگل تاکید کرد و افزود:  در جهان امروز، تروریست ها با حمله  به سوریه، عراق؛ افغانستان، لیبی و حتی بخشی آفریقا و اروپا را به خاک و خون کشیدند؛ تشکلات کارگری همیشه پایبند به صلح و آرامش است و هرگونه جنگ  و جنگ طلبی را محکوم می کنند.
 
وی با بیان اینکه تروریست ها خطر بزرگی در منطقه ایجاد کردند، ادامه داد: انسان های بیگانه در سراسر ترکیه تصمیم به کودتا گرفتند که بلافاصله دولت جمهوری اسلامی ایران و خانه کارگر از همان ابتدا این عمل ناپسند را محکوم کردند.
این فعال کارگری تشکلات کارگری را معتقد  به رای و خواست مردم دانست و اضافه کرد:کودتاچیان بدانند هرگز نمی توانند با تفنگ و توپ بر مردم حکومت کرد؛ امروز دیوارهای جهان بین ملت ها برداشته و پیشرفت و توسعه، تبادل اطلاعات سریع شد.
 
دریابیگی گفت:انقلاب اسلامی ایران در طول دوران حیاتش توطئه های فراوانی را پشت سر گذاشت اما با درایت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم ، توطئه ها خنثی شد.
 
وی ادامه داد:آمار بالای بیکاری، پایین بودن دستمزد ها و  بی توجهی به مقابله نامه های بنیادین سازمان بین المللی کار و حقوق بنیادین  و بی توجهی به بهداشت ایمنی مشکلات فراوانی را ایجاد کرد.

نماینده جامعه کارگری ایران در اجلاس بین المللی ترکیه گفت: بررسی  آمار دقیق سازمان بین المللی کار نشان می دهد کشورهایی که به حداقل دستمزدهابهداشت، ایمنی، حقوق بنیادین و در نهایت کرامت انسانی توجه داشتند  اقتصادی پویا و اشتغالی پایدار داشته و دارند.

دریابیگی افزود: با هوشیاری، وحدت و انسجام در محافل داخلی و بین المللی می توان با جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مبارزه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز