خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران:

یک میلیون 900 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۶۰

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی مازندران گفت: یک میلیون و 900 هزار نفرمعادل 68 درصد تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران هستند.

به گزارش ایلنا، سید علی اصغرمحمودی در همایش سراسری شوراهای اسلامی استان  که با حضور مدیر کل سازمان های کارگری و کارفرمایی کشور برگزار شد، اظهار داشت: یک میلیون و 900 هزار نفرمعادل 68 درصد تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران هستند.
وی افزود: فضای حاکم در استان ،همدلی و هم اندیشی است و گفتمان به عنوان بهترین شاخصه برای خدمت به مردم هم در میان مردم و مسئولین مستولی است.
مدیر کل سازمان  تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه این سازمان به واسطه تعامل و همدلی در بسیاری از طرح ها رتبه اول ودوم را به خود اختصاص داده است،گفت: صیانت از صندوق و امانت مردم در حوزه تامین اجتماعی از وظایف ما به شمار می آید.
وی بدهی یکصد میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود:در برنامه ششم به دولت مکلف شده است تا میزان بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.
محمودی با بیان اینکه  سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور ،گفت:دولت به مکاتبات ما در حوزه تامین اجتماعی توجه کند.
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به بدهی برخی از نهادها به تامین اجتماعی ، افزود: تامین اجتماعی مازندران در این شرایط بحرانی موظف است تا دراسفند ماه سالجاری بالغ بر 300 میلیارد تومان در این شرایط باید به  130 هزاربازنشسته و بیمه شده پرداخت کند.
 محمودی گفت: در دولت گذشته تعداد زیادی لیست بیمه شدگان به تامین اجتماعی ارسال شد اما منابع آن تامین نشده است که تامین مالی آن دغدغه ای بزرگ برای این سازمان به شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز