خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران :

کارگران اولین قربانی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۶۶

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ، گفت: به رغم همه مشکلاتی که در وجود دارد و پشت سر گذاشتن فرازو نشیب های بسیارحضور در انتخابات از جمله وظایف مهم در جامعه به شمار می آید.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی درهمایش سراسری شوراهای اسلامی کار که با حضور مدیر کل سازمان های کارگری و کارفرمایی کشوردرساری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دو انتخاب مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ، همه ما موظفیم در جهت لبیک به رهبری در انتخابات شرکت کنیم.
وی افزود: به رغم همه مشکلاتی که در وجود دارد و پشت سر گذاشتن فرازو نشیب های بسیارحضور در انتخابات از جمله وظایف مهم در جامعه به شمار می آید.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با  اشاره  به فرامین امام راحل  مبنی بر اینکه نگذاریم انقلاب دست نا اهلان بیفتد ، گفت: انتخاب فردی اصلح و ولایی از شاخصه های مهم در حوزه کارگری است.
وی با اعلام اینکه  100 هزار بازنشسته در کانون بازنشستگان مازندران عضویت دارند به قانون هدفمند کردن یارنه ها اشاره کرد و کارگران را اولین قربانی ناشی از اجرای این قانون دانست.
دریا بیگی ، نداشتن امنیت شغلی، قرارداد موقت کار ،مشکلات درمانی، تعطیلی کارخانجات ، امرار معاش را از جمله مشکلات جامعه کارگری عنوان کرد و افزود: 120 هزار بازنشسته در استان هستند که 65 درصد آنان از حداقل بگیرها هستند.
وی با اعلام اینکه 80 هزار نفر در خانه کارگر استان عضویت دارند ، گفت: دولت تاکنون ۱2۰هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است و همین امر مشکلات فراوانی را در پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان ایجاد کرده است.
دریابیگی امنیت شغلی، اصلاح نظام دریافت مزد، پوشش‌های حمایتی از جمله بیمه و دوره‌های تکمیلی را ازجمله موارد تکریم‌ کارگران دانست ، گفت: اگرچه اقدامات قابل توجهی برای تکریم کارگران به وجودآمده اما با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.
دبیر اجرایی خانه کارگری مازندران ، اظهار داشت: امروزشرایطی را برای ما به وجود آوردند که سخت ترین شرایط را می گذرانیم ، گفت: نمایندگان کارگرانی هستیم که این قشر زحمتکش جامعه در شرایط سختی زندگی می کنند .
وی با اشاره به وجود 7 بیمارستان تامین اجتماعی در مازندران، مرتفع کردن مشکلات و معضلات جامعه کارگری را امری ضروری دانست و گفت: در جهت برون رفت مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کمکی دریغ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز