خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز 96 در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۷۹۰

رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز 96 در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد .

به گزارش ایلنا،  سرهنگ"علیرضا قدمی" در گفت و گو با خبرنگاران ،گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 96 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از مورخ 25 اسفندماه 95 تا 14فروردین 96 محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

رئیس پلیس راه مازندران،افزود: به همین منظور عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند و همچنین عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی به استثنای خودروهای دارای مجوز از پلیس راهور ناجا ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13فروردین ماه 96 در کلیه محورهای برون شهری خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور "کرج – چالوس" تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 6 صبح روز بعد روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های 26و 27اسفندماه 95 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا ساعت 6 صبح روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه است .

قدمی، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 12 تاریخ های 4،11،12،13و14فروردین 96 تا ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا ساعت 3بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اجرای محدودیت های ترافیکی در محور هراز، اظهار داشت: تردد انواع تریلر در این محور کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 روز چهارشنبه تاریخ 25اسفندماه 95 تا ساعت 2 بامداد روز 6فروردین 96 و از ساعت 8 صبح 10فروردین تا ساعت 2 بامداد 15 فروردین ماه 96 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

وی همچنین بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت 2 بعد از ظهر روزهای 4، 5 ،12،13 و 14فروردین 96 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی درادامه افزود: در محور فیروزکوه تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 26اسفندماه 95 تا ساعت 2بامداد روز یکشنبه 6 فروردین ماه 96 و همچنین از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 10فروردین ماه 96 تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی در خاتمه با اشاره به اطلاع رسانی از وضعیت راه های استان در صورت لزوم اعمال محدودیت های پیش بینی نشده در سایت های رسمی ،خبرگزاری ها و صدا و سیما، از هموطنان عزیز خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس در طول مسیر سفر در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز