خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران :

استقرار 220 مقر انتظامی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۲۲

فرمانده انتظامی مازندران گفت: 220 مقر نوروزی نیروی انتظامی در جهت رفاه حال مسافران و مردم آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایلنا ، سید محمود میرفیضی در آیین گشایش قرارگاه نوروزی ،روان سازی ترافیک در جاده ها و برقرار کردن نظم و امنیت و کاهش جرائم در سطح استان را برنامه های نیروی انتظامی در ایام نوروز عنوان کرد.

وی افزود:22 قرارگاه در سطح استان به منظور برقراری امنیت،آرامش و آسایش در ایام نوروز 96 برای همشهریان و مسافران فعال است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت:357 گشت پیاده،173 گشت موتوری و 400 گشت خودرویی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

 وی با اعلام اینکه 53 ایستگاه در حوزه خدمات در سواحل و تفرجگاه های مستقر شده اند،افزود: 220 مقر شامل کلانتری ها ،پاسگاه هادر سطح استان در ایام نوروز 96 در جهت حفظ امنیت و آرامش فعال است.

میر فیضی گفت:با توجه به اینکه مردم از ابتدای اسفند به استقبال نوروز می روند طرح استقبال بهار برای ایام نوروز 96 تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال اقدامات نیروی انتظامی با ثبت نام کاندیداها همراه شده است،افزود:اقدامات ویژه تری با آمادگی کامل ناجا برای این امر اتخاذ شده است.

میرفیضی با بیان اینکه از 25 اسفند ماه رزمایش نیروهای انتطامی و خدماتی در حوزه جاده ها آغاز شده است ،گفت: نوروز پرحجم ترین و بزرگترین فعالیت امدادی و خدماتی در حوزه نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه مازندران به دلیل دارا بودن مواهب الهی سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است،ادامه داد: بر اساس آمار در این ایام هر خانواده ایرانی حداقل یک سفر انجام می دهد که پیش بینی های لازم در این باره در استان مازندران اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری 7 هزار نفر نیرو برای تمهیدات عید نوروز خبر داد و افزود: این تعداد در ساماندهی و تعامل و همچنین در همکاری با دیگر دستگاه های مرتبط با استقبال مسافران نوروزی فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز