خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران :

60 قایق و جت موتوری ایام نوروز درسواحل مستقر شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۴۰

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: برای نوروز 96 حدود 60 قایق و جت بصورت آماده باش در نوار ساحلی مستقر کرده ایم بالغ بر 200 نفر منجی داوطلب و بدون دستمزد در در نوارساحلی مستقر شده اند .

نقی کریمیان در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با اشاره به عملکرد ناجیان غریق در نواحل ساحلی خزر ، اظهار داشت: از گلوگاه تا رامسر بالغ بر 480 کیلومتربیش از 358 نقطه حادثه خیز وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه 870 نفر منجی در سال جاری در این مناطق استقرار یافته بودند، افزود: شمار غرق شدگان در این مدت 79 نفر و تعداد نجات یافته 2 هزارو 95 نفربوده است.

رئیس فدراسیون نجات غریق مازندران ، گفت:97 طرح در استان مازندران وجود دارد که از این میزان طرح 200 نفر ناجی مرد و 150 ناجی زن در این طرح ها به مسافران و گردشگران خدمات می دهند.

کریمیان با بیان اینکه در مناطق غیر قابل پوشش 8 نفر غریق داشتیم  و 29 نفر هم در نقاط حادثه خیز غرق شدند، افزود: متاسفانه بخش های خصوصی برای استقرار ناجی غریق به تعهد خود عمل نکردند واین امر سبب شد 12 نفر در این اماکن غرق شوند با توجه به اینکه جزء تعهدات آنها به شمار می آمد .

وی رده سنی مغروقین را از 18 تا 25 سال عنوان کرد و افزود: برای نوروز 96 حدود 60 قایق و جت بصورت آماده باش در نوار ساحلی مستقر کرده ایم بالغ بر 200 نفر منجی داوطلب و بدون دستمزد در در نوارساحلی مستقر شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز