خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول بازرسی و نظارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران:

نظارت 300 بازرس بر واحدهای صنفی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۶۱

کارشناس مسئول بازرسی و نظارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران، گفت: 300 نفر از بازرسان و کارشناسان حوزه صنعت ، معدن و تجارت مازندران در ایام نوروز بصورت روزانه در سطح استان نظارت می کنند.

سید مرتضی حجه فروش در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با اشاره طرح نظارت و بازرسی این سازمان در دو بخش کالا و خدمات ، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه بر تنظیم بازار بر قیمت کالا ها در ایام نوروز نظارت می کند.

وی افزود: بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران از یکم اسفندماه تا سی و یکم فروردین 96 ادامه دارد .

کارشناس مسئول بازرسی و نظارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران ، گفت: نظارت کالا نظیر ، میوه و تره بار البسه و نظارت بر خدمات شامل رستوران ها ی بین راهی، هتل ها وپایانه های مسافری بری است .

حجه فروش با اعلام اینکه در این طرح 300 نفر از بازرسان و کارشناسان بصورت روزانه در سطح استان نظارت می کنند، افزود: از ابتدای طرح تا روز گذشته حدود 19 هزار و 77 مورد بازرسی از واحدها ی صنفی صورت گرفت که از این میزان یکهزار و 382 واحد متخلف به تعزیرات حکومت معرفی شد.

وی ارزش ریالی کالاهای واحدهای متخلف را 2 میلیارد و 670 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: سامانه 134 پاسخگوی شکایات در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است که در این بخش 433 فقره شکایت مورد بررسی قرار گرفت.

حجه فروش به نظارت این سازمان به نانوایی ها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت:  کشیک در نانوایی ها در ایام نوروز بویژه در غرب مازندران افزایش می یابد ضمن اینکه به دلیل حجم مسافران در این منطقه از استان سهمیه آرد نیز افزایش یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز