خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران:

بیش از456 مسافر از ابتدای طرح نوروز تاکنون در مازندران جابجا شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۹۲

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران گفت: از 26 اسفند تا سومین روز از نوروز امسال 456 هزار و 661 مسافر در مازندران جابجا شد.

عیسی خادمی درگفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازنداران اظهار داشت: از 26 اسفندماه تا سوم فرودین ماه  164 هزار و 661 سرویس برون و درون استانی جابجا شد.

وی ادامه داد: طی این مدت 456 هزار و 528 مسافر درون استانی جابجا شد.

خادمی با بیان اینکه از مبادی پنجگانه 7 هزار و 574 سواری وارد استان شد، گفت: 8 هزار و 415 سواری از استان خارج شد.

 رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران با اشاره به اینکه یک هزار و 443 اتوبوس از مبادی پنجگانه وارد و یک هزار و 682 اتوبوس از این مبادی خارج شد.

خادمی ادامه داد: 48 دوربین نظارت تصویری، 8 دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت، 102 دستگاه تردد شمار و 2 سامانه توزین در حال حرکت در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

وی بیان کرد: 66 دستگاه امداد خودرو، 134 اکیپ سیار امداد خودرو و 14 ایستگاه گشت نامحسوس با همکاری دفتر ایمنی و ترافیک استان به مسافران نوروزی ارایه خدمت می کنند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران با بیان اینکه سامانه پیامکی 3000143 آماده دریافت گزارشات و شکایات هم استانی ها و مسافران نوروزی است، گفت: 3000141 پاسخگوی وضعیت جاده ای و آب و هوایی است.

خادمی افزود: 2 سامانه پیامکی متغییر در شهرستان های بابل- آمل، نکا – ساری آماده هرگونه پاسخگویی به هم استانی ها و گردشگران است.

وی با اشاره به اینکه آغاز فروش بلیط اینترنی از اول اسفندماه 95 بوده است، گفت: فروش بلیط اینترنتی حضوری از 15 اسفندماه 95 آغاز شده است.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران ادامه داد: امسال قیمت فروش بلیط ها هیچگونه افزایش نداشته است.

خادمی گفت: 177 شرکت حمل و نقل در قالب 44 شرکت اتوبوس رانی، 10شرکت مینی بوس رانی، 103 شرکت سواری و 20 شرکت حمل و نقل ترکیبی آماده ارایه خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: 12 پایانه مسافربری به صورت 24 ساعته در استان به مسافران خدمات ارایه می دهند.

خادمی ادامه داد: روزانه 100 نفر در 20 اداره راهداری و حمل و نقل و 22 راهدارخانه به مسافران نوروزی خدمات ارایه می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز