خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی و توسعه وتجارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران:

بیش از 1000 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۷۲

معاون بازرگانی و توسعه وتجارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران، گفت: از ابتدای طرح تاکنون یکهزار و 465 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

ابراهیم یعقوبی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با اشاره طرح نظارت و بازرسی این سازمان در دو بخش کالا و خدمات ، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه بر تنظیم بازار بر قیمت کالا ها در ایام نوروز نظارت می کند.

وی افزود: بازرسی بر قیمت کالا از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران از اول اسفندماه تا 31 فروردین امسال ادامه دارد .

معاون بازرگانی و توسعه وتجارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران ، گفت: در این ایام بر واحدهای صنفی، میوه و تره‌بار، البسه و رستوران‌های بین‌راهی، هتل‌ها و پایانه های مسافر‌بری نظارت می‌شود.

یعقوبی  با اعلام اینکه در این طرح 300  بازرس و کارشناس بصورت روزانه در سطح استان نظارت می کنند، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود 23هزار و 664 مورد بازرسی از واحدها ی صنفی صورت گرفت که از این تعداد یکهزار و 465 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی اظهار داشت: سامانه 124 پاسخگوی شکایات در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است که تاکنون 578 فقره شکایت مورد بررسی قرار گرفت.

یعقوبی با اشاره به اینکه در ایام نوروز سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بر نانوایی‌های سطح استان نظارت لازم  را دارد و نسبت به کیفیت نان در نانوایی‌ها اقدام می‌کند، گفت: به دلیل حجم بالای مسافر در غرب استان سهمیه آرد به نانوایی در این مناطق افزایش یافته است و کشیک در نانوایی‌ها در ایام نوروز بویژه در غرب مازندران افزایش می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز