خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

بازدید بیش از 440 هزار گردشگرنورزی از روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۳۸

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 440 هزار و 800 نفر از گردشگران از روستاهای مازندران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا ،دلاور بزرگ نیا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 4 میلیون 571 هزار و 916 نفر در استان اقامت داشتند.

وی با بیان اینکه 9 روز اخیر 2 هزار و 297 بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و حمل و نقل صورت گرفته است، ادامه داد: 101 مورد تشویق از تاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 92 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی داده شد.

بزرگ نیا با بیان اینکه 4 هزار و 288 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، افزود: 5 هزار 106 مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

وی تعداد اخطاریه بهداشتی برای صنوف را 143 مورد عنوان کرد و گفت: 9 روز اخیر 19 مورد اماکن بهداشتی در استان تعطیل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت 5 هزار و 309 گردشگر از موزه‌های استان بازدید کردند، اضافه کرد: 2 هزار و 435 نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

بزرگ نیا خاطرنشان کرد: 9 هزار و 780 مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس در سطح استان انجام شد و 304 مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شد.

وی تعداد مأموریت‌های انجام شده هلال احمر را 153 مورد اعلام کرد و افزود: طی این مدت 58 مورد امداد‌رسانی به تصادفات توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه به 618 مصدوم عملیات امداد‌رسانی انجام شد، گفت: 588 نفر به صورت سرپایی در پایگاه‌های هلال احمر امداد‌رسانی شدند.

بزرگ نیا تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را 440 هزار و 800 نفر اعلام کرد و افزود: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 824 هزار و 800 نفر روستاهای استان را برای اقامت برگزیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز