خبرگزاری کار ایران

ثبت نام 95نفر در انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۸۵

فرماندار محمودآباد از نام نویسی 95 نفر تا پایان دومین روز زمان نام نویسی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابی شهرستان محمودآباد خبر داد.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت انتخابات گفت:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب افزایش اقتدار ملّی و امنیت پایدار و ارتقاء سرمایه اجتماعی درجامعه می گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد مهم ترین سیاست دولت تدبیر و امید در انتخابات پیش رو را برگزاری شفاف و روشن و ایمن و عدالت محور وصیانت از آرای مردم در این رویداد مهم ملّی عنوان کرد و افزود: این نگاه دولت باعث حضور حداکثری مردم و بیمه شدن انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به نقش به فعالین سیاسی و اجتماعی در مشارکت و آگاهی بخشی به

مردم گفت: انتخابات صحنه رقابت است و نامزدهای انتخابات و فعالان آن بایداز تخریب فاصله بگیرند و از تشویش اذهان عمومی فاصله بگیرند.

فرماندار محمودآباد همچنین از فعالیت بیش از 60 گروه در قالب شبکه اجتماعی در شهرستان محمودآباد  خبر داد و گفت: در آستانه انتخابات فعالیت های شبکه های مجازی به منظور پیشگیری از هرگونه جهت بخشی و تشویش اذهان و تخریب افراد رسد می گردد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودباد همچنین از نام نویسی 259 نفر تا پایان دومین روز زمان نام نویسی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا درحوزه انتخابی شهرستان محمودآباد خبر داد و خاطر نشان کرد از مجموع افرادثبت نام شده 12 نفر در شهر محمودآباد و 3 نفر در شهر سرخ رود و 41 نفر دربخش مرکزی و 38 نفر در بخش سرخ رود نام نویسی نمودند.

وی گفت: با توجه به مدت یک هفته ای زمان نام نویسی کاندیدای انتخابات انتظار می رود افراد علاقمند به حضور در انتخابات ثبت نام خود را بهروزهای پایانی موکول ننمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز