خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران:

بیش از 3 هزار ماموریت نوروزی اورژانس مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۷۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت:از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 3 هزار و 294 ماموریت اورژانس مازندران در ایام نوروز انجام شده است.

به گزارش ایلنا،یحیی صالح طبری با حضوردر جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران،اظهار داشت : از 25اسفند تاکنون 780 زایمان در مراکز درمانی و بیمارستانی استان انجام شد که به نسبت مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش داشته است  .

وی با اشاره به کاهش میزان مرگ و میر براثر تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود : تعداد فوتی های ناشی از تصادفات از 25 اسفند پارسال تاکنون پنج مورد بود که مدت مشابه سال قبل 16 مورد فوتی بود .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران ،با اعلام اینکه تعداد عملیات انجام شده از سوی ماموران این نهاد در این مدت را 3 هزار و 294 مورد بوده است و گفت : از این تعداد 2 هزارو 248 ماموریت غیر تصادفی و مابقی ماموریت تصادفی بود .

وی ادامه داد : آمار ماموریت های تصادفی نوروز امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل حدود سه درصد کاهش داشته است و  12 تن از مصدومان تصادفات جاده ای نیز فوت کردند .

صالح طبری تعداد بیمارانی را که از 25 اسفند تاکنون در اورژانس بیمارستان های مازندران پذیرش شدند را 121 هزار تن اعلام کرد و ادامه داد : از این تعداد هفت هزار و 377 تن در بیمارستان  استان بستری شدند  .

از 25 اسفند پارسال تا ششم فروردین امسال بیش از شش میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران ثبت شد . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز