خبرگزاری کار ایران

بازرس ویژه کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران :

پلمب 36 واحد پذیرایی مازندران در تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۲۵۶

بازرس ویژه کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران ،گفت: 36 مرکز پذیرایی و توزیع کننده مواد غذایی استان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شدند .

به گزارش ایلنا،ابراهیم حسین خانی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: 36 مرکز پذیرایی و توزیع کننده مواد غذایی استان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شدند .

وی افزود : این واحدها به خاطر جدی نگرفتن تذکر و اخطار چندباره بازرسان کمیته بهداشت و درمان تعطیل شدند .

بازرس ویژه کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: روزانه 120 اکیپ کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بهداشت محیط این دسته از مراکز را کنترل می کنند.

وی ادامه داد : از 25 اسفند 95 تا 9فروردین امسال بیش از 10 هزار مورد بازرسی و نظارت از مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی انجام و حدود 9 تن موادغذایی فاسد از اماکن پذیرایی و تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم شد .

حسین خانی گفت: بیش از پنج هزار ماموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش داشت.

وی اظهار داشت : بیش از 160 هزار بیمار توسط پزشکان اورژانس در بیمارستان های مازندران ویزیت شدندکه از این تعداد بیش از 13 هزار تن بستری شدند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز