خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه امور مسافری شرکت راه آهن شمال کشور :

دو سالن برای جابجایی مسافران نوروزی به قطار ساری – تهران اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۸۱۵

رئیس گروه امور مسافری شرکت راه آهن شمال کشور، گفت: به دلیل افزایش حجم مسافران نوروزی دو سالن با ظرفیت 54 نفر به قطار ساری- تهران اضافه شد.

عیسی احمدی در گفت و گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به افزایش حجم مسافران ریلی ، اظهار داشت: جهت تسهیل در روند جابجایی مسافران ،یک سالن با ظرفیت 54 نفره به قطار مسافربری تهران ساری و باالعکس افزوده شده است.

وی افزود: این رام ویژه  از تاریخ 10 فروردین ماه تا 15 فرودین به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند.

رئیس گروه امور مسافری شرکت راه آهن شمال کشور ، گفت: به جهت افزایش مسافران نوروزی سالن 54 نفره دیگر در روزهای 13 و 14 فرودین به مدت دو روز به قطار مسافر بری ساری –تهران و تهران - ساری افزوده شده است.

احمدی افزود: از ابتدای طرح نوروز تا روز گذشته 4 هزار و 120 نفر با قطار مسافری شمال کشور جابجا شدند  که از این تعداد بیشترین مسافرمربوط به قطار ساری- مشهد بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر2 هزار نیرو در راه آن شما کشور مشغول فعالیت هستند  و روزانه 8 تا 9 رامپ قطار مسافری از طریق راه ریلی مسافر جابجا می کند.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر تردد قطار ساری به تهران روزانه و ساری به مشهد هفته ای سه روز انجام می گیرد از استقرار 22 ایستگاه  با 14 رامپ قطار در سطح استان خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز