خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران :

رقابت دو هزار و ۲۳۱ داوطلب برای کسب ۳۱۶ کرسی شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۲۴۷

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران گفت: دو هزار و ۲۳۱ داوطلب برای کسب ۳۱۶ کرسی شورای شهر در استان رقابت می کنند.

احمد مظفری در گفتگو با ایلنا درباره روند انتخابات شورای شهر و روستا، اظهار داشت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می شود تعداد ۳۱۶ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۱۹۶ نفر به عنوان اعضای علی البدل برای ۵۸ شهر مازندران انتخاب خواهند شد.

وی تعداد اعضای اصلی شوراهای شهر آمل، بابل، ساری و قائمشهر را در انتخابات دوره پنجم شورا هر کدام ۹ نفر اعلام کرد و افزود: برای شوراهای شهر بابلسر، چالوس، تنکابن، نکا و بهشهر نیز هفت نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب خواهند شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت:  برای ۴۹ شهر دیگر مازندران برا ی هر کدام ۵ نفر به عنوان عضو اصلی شورا انتخاب خواهند شد و برای ۵۸ شهر مازندران در مجموع ۳۱۶ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۱۹۶ نفر به عنوان اعضای علی البدل در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می شوند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران ادامه داد : برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران ۱۸ هزار و ۲۸۶ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۲۳۱ نفر برای شوراهای شهری و ۱۶ هزار و ۵۵ نفر برای شوراهای روستایی به رقابت خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز