خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۶۸۱

مهندس آهی، مدیر عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران صبح امروز با حضور دکتر پاریزی مدیر عامل هلدینگ شرکت آینده پویا معارفه شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران جلسه تودیع  شیخ مونسی و معارفه مهندس آهی، مدیر عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران صبح امروز با حضور دکتر پاریزی مدیر عامل هلدینگ شرکت آینده پویا ، اعضای هیئت مدیره ، قائم مقام ، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

مدیر عامل هلدینگ شرکت آینده پویا ضمن اشاره به شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان محور تولید و اشتغال استان و یکی از اولویت های شرکت هلدینگ آینده پویا ابراز امیدواری کرد با درایت و تدبیر مدیرعامل جدید مسیر ساماندهی شرکت ادامه یابد.

وی ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید و اشتغال در شعار امسال اذعان کرد همه ی ما بر این پیمان هستیم که تولید در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ادامه پیدا کند و در مسیری که رهبری بدان اشاره کردند با قدرت گام برداریم.

پاریزی همچنین از زحمات  شیخ مونسی در دوران تصدی مسئولیت تشکر کردند.

در بخش دیگری از این جلسه  شیخ مونسی ضمن ابراز امیدواری جهت گشایش در وضعیت شرکت از تلاش همکاران در مدت تصدی مسئولیت تشکر کرد.

در ادامه جلسه  آهی مدیریت عامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن تبریک ایام میلاد حضرت علی و تشکر اززحمات شیخ مونسی به نامگذاری امسال مبنی بر تولید و اشتغال  ابراز امیدواری کرد با کمک خداوند متعال ، سهامداران و  همکاران روز های پایدار و با دوامی را برای شرکت شاهد باشیم.

گفتنی است  آهی پیش از این مدیریت شرکت اتمسفر ایران را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز