خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر خبرداد

دستگیری دو کارمند یکی از ادارات دولتی بابلسر

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۳۴۰

دادستان عمومی و انقلاب بابلسر از دستگیری دو تن از کارمندان یکی از ادارات دولتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، محسن نوروزی افزود: حسب گزارش واصله از یک اداره دولتی در شهرستان بابلسر، ساخت مهر جعلی توسط دو پرسنل اداره مذکور، به این دادستانی گزارش شد.

وی ادامه داد:  موضوع مربوطه در دستور کار قضایی قرار گرفت و متهمین دستگیر شدند.

نوروزی تشریح کرد: از داخل اتومبیل این افراد، مقدار 27 گرم تریاک، 6 گرم شیره تریاک و مقدار یک و نیم لیتر مشروبات الکلی دست ساز، آلات استعمال مواد مخدر همراه با مهرهای اداری این سازمان کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر اظهار داشت: به محض دستگیری، متهمین اقدام به پرداخت دو فقره چک هر یک به مبلغ یکصد میلیون ریال به عنوان رشوه به مامورین انتظامی نمودند که موارد مذکور بلافاصله صورتجلسه و دو فقره چک ضبط شد.

نوروزی با اشاره به این مطلب که علاوه بر موارد یاد شده، اتهام اخذ رشوه به مبلغ 82 میلیون ریال نیز به متهمین تفهیم شده است، خاطرنشان کرد: متهمین با قرار قانونی به زندان معرفی شده و پرونده در مرحله تحقیق قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز