خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران:

ارائه لیست برای شهرهای بزرگ استان

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۸۲۶

اگر امانت به اهل آن سپرده شود مشکلاتی که در هشت سال دولت های نهم و دهم بر کشور تحمیل شد، به وجود نمی آید.

به گزارش ایلنا، مهدی احمدی فولادی در نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ساری که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امانت به اهل آن سپرده شود مشکلاتی که در هشت سال دولت های نهم و دهم بر کشور تحمیل شد، به وجود نمی آید.

وی با بیان اینکه مسئولیت شورای شهر را می خواهیم به کسانی بسپاریم که اهل کار باشند و در مسیر خدایی قرار گیرند، افزود: به عنوان حکم باید بر محور عدالت باشیم و در عمل از عدالت دور نشویم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران، گفت: برای خدا هرگز لابی گری و توصیه نباید در ما اثر کند و حکمیت باید بر مبنای عدل باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه رزومه نامزدهای شورای شهر که تایید صلاحیت دریافت کرده اند را بررسی می کنیم، ادامه داد: افرادی که میثاق نامه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان را امضا کنند بر اساس شاخص های این شورا مورد ارزیابی قرار می گیرند.

احمدی فولادی با اشاره به آن دسته از نامزدهای اصلاح طلب که میثاق نامه را امضا نکنند، تصریح کرد: این افراد نمی توانند از برند شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از بین 30 نامزد انتخابات شوراها که میثاق نامه را امضا کردند بر اساس معیارها، نمره دهی می شود، خاطرنشان کرد: در نهایت 9 نفر برای لیست شورای شهر ساری انتخاب می شوند که برای این افراد ستاد مشترک دائر و پوستر مشترک منتشر می کنیم و مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در کشور هستند.

احمدی فولادی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست کشوری، لیست شورای شهر در شهرهای بزرگ ارائه می شود، گفت: در مازندران هم برای شهرهایی مثل ساری، قائمشهر، بابل، آمل، بهشهر و ... لیست ارائه می کنیم.

دیگر فعال سیاسی حاضر در این نشست اظهار داشت: جبهه اصلاحات برای نخستین بار است که برای شورای شهر وارد شده و لیست ارائه می دهد، پس باید در رای آوری نامزدهای لیست جبهه اصلاحات، تاکید بیشتری داشته باشیم.

حسین روزبهی با اشاره به اینکه نظارت بر رفتار و اخلاق نامزدهای منتخب هم از دیگر مواردی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد، گفت: می بینیم که در پایان چهار سال عضویت در شورا، برخی اعضای شورا ردصلاحیت شدند و این گونه نباشد که بعد از انتخاب این افراد به عنوان عضو شورا، نظارتی بر رفتار آنها نداشته باشیم.

در بخش دیگری از این نشست نائب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران اظهار کرد: در کنار توجه ویژه به انتخابات ریاست جمهوری، نباید از انتخابات شوراها غافل شویم.

اکبر بهمنش افزود: شورای شهر مهم است و در انتخاب افراد باید مناطق مختلف شهری را درنظر بگیریم.

وی با بیان اینکه شورا ثمره دولت اصلاحات است، گفت: شورا اکنون در مرحله بلوغ قرار دارد و باید با ارائه لیست مناسب به رشد بهتر شوراها کمک کنیم.

در این نشست اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شهرستان ساری به این شرح انتخاب شدند:

مهدی احمدی فولادی: رئیس

اکبر بهمنش: قائم مقام

لیلا صحرایی: معاون اول

دوستعلی دهقان: دبیر

میرتبریزیان: مسئول کمیته جوانان

عمادی: مسئول کمیته بانوان

بخشنده: مسئول کمیته برنامه ریزی

نیکزاد: مسئول کمیته مناطق

بابایی: مسئول کمیته تعامل

رییسان ستاد دکتر روحانی در مازندران هم به شرح زیر انتخاب شدند :

حسین روزبهی: رئیس شورای راهبردی ستاد استان مازندران

رمضان کرد تبار: قائم مقام رئیس شورای راهبردی ستاد استان مازندران

مهندس تورج ناییج پور: قائم مقام رییس ستاد استان در غرب مازندران

  مهدی احمدی فولادی: رئیس ستاد شهرستان ساری

حجت الاسلام صفر قاسمی: رئیس ستاد شهرستان رامسر 

دکتر احمد فاطمی: رئیس ستاد شهرستان بابل

دکتر ایوب برزگرنژاد: رئیس ستاد شهرستان نکا

محمد امیر عادلانی: رئیس ستاد شهرستان بهشهر

اسماعیل فکوری: رئیس ستاد شهرستان جویبار

سعید معینی: رئیس ستاد شهرستان قائم شهر

رضا علی قربانی:رئیس ستاد شهرستان آمل

مظاهر طهماسبی: رئیس ستاد محمودآباد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز