خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی رییس جمهور در جلسه شورای اداری مازندران، عنوان کرد:

مردم بخوبی عوام فریبی را میشناسند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۸۶۵

حجت الاسلام مجید انصاری، در این جلسه افزود: شناسایی تهدیدهای بزرگ، توانمندی های بالقوه و ظرفیت های قابل استحصال و برنامه ریزی برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها از اصول حاکم بر برنامه ریزی دولت تدبیر و امید بود.

به گزار ارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، معاون حقوقی رییس جمهور در جلسه شورای اداری استان انتخابات را بهار سیاسی کشور خواند، گفت: این فضای مهم سیاسی که هدفی بزرگ را دنبال می نماید، نشاطی فزاینده، امیدی تقویت شده و اراده ای در خور ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران را می طلبد.

معاون رییس جمهوری، مازندران را مهد بزرگمردان سیاسی تاریخ ایران و پایگاه آل الله ( صلوات الله علیهم ) و فرزندان پیغمبر توصیف نمود و گفت: مردان بزرگی از این سرزمین، در طول قرون، مشعل داران دفاع از اسلام، مکتب اهل بیت، اجتهاد و علم و پیشرفت بوده اند.

انصاری، با اشاره به این که دلاور مردی های جوانان و زنان و مردان این سرزمین در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس هیچ گاه از صحیفه مقاومت ایران اسلامی زدوده نخواهد شد، افزود: مازندران، نقطه امید ایران، نقطه اتکای نظام و پایگاه دلگرمی مقام معظم رهبری و مسئولان کشور در همه زمینه هاست.

وی با بیان این که عرصه  تبلیغات انتخاباتی، صحنه آزمون صداقت، امانت، عدالت و انصاف و تقوای کاندیداهاست و کاندیداها، باید پیام بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را دریابند، یاد آور شد: مردم ما مردمی هوشمند و داورانی بصیر و با انصاف اند و بخوبی کم انصافی و بی انصافی برخی از داوران در عرصه های داوری را می فهمند و واکنش نشان می دهند.

معاون حقوقی رییس جمهور، افزود: امیدوارم تبلیغات انتخاباتی، میدان تقویت اعتماد به نفس، انسجام و اتحاد ملی، بیان برنامه های بهتر و میدانی برای اخلاق سیاسی، گفتمانی و اخلاق زیستی برای ارتقا اخلاق سیاسی در کشور باشد.

وی، تصریح کرد: مردم ما بخوبی عدالت در گفتار و انصاف در قضاوت را از شعار، تخریب و عوام فریبی می شناسند و در عرصه تجربه مردم سالاری دینی، فراز و فرود های بسیاری را دیده اند و در حدی از آگاهی و بلوغ فکری قرار دارند که برنامه را بشنوند و در سنجه انصاف در میدان عمل نه در خیال و تصورات با امکانات و واقعیات عرصه داخلی و بین المللی به داوری بنشینند و شعار و عوام گرایی را از واقعیت تشخیص دهند.

معاون رییس جمهوری، با اشاره به این که دولت تنها اعضای کابینه نیست بلکه در برگیرنده همه خدمت گزاران دولت در سراسر کشور است، عنوان کرد: از فرصت انتخابات برای بیان دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام باید استفاده شود، خصوصا در دوره ای که دشمنان مایوس ما پس از تحمیل جنگ و تحریم های، بدنبال یاس آفرینی، خالی کردن دل مردم، کشتن روح امید در جامعه، جدا کردن جوانان از گذشته پرافتخار و گسستن پیوند میان روح انقلاب و قیام امام و شهیدان با آینده کشور هستند.

انصاری با بیان این که کاندیداها فرصت خوبی برای امید افزایی و ایجاد روح اعتماد در مردم دارند، اظهار داشت: کاندیداها، برنامه های خود را برای آینده بهتر ایران ارایه نمایند تا مردم خود ارزیابی کنند و بهیچ روی امید مردم را تخریب ننمایند و در زمین دشمن که بدنبال ناامید کردن مردم هستند بازی نکنند.

معاون رییس جمهوری، با اشاره به این که عقلانیت، مشورت با دانایان، استفاده از تجربیات، پیش بینی امور و عواقب آن، تکیه بر دانشگاه و پژوهش ها و تلاش مستمر برای شکوفا نمودن اقتصاد زمینگیر کشور و هدف گذاری درست در مدیریت کشور از ویژگی های فعالیت های دولت تدبیر و امید بود که به چرایی تورم پی برد، شوک نفتی، مسائل بین المللی و مشکلات اقتصادی را بدرستی مدیریت کرد، گفت: شناسایی تهدیدهای بزرگ موجود، شناسایی توانمندی های بالقوه و ظرفیت های قابل استحصال و برنامه ریزی برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها از اصول حاکم بر برنامه ریزی دولت تدبیر و امید بود.

وی با بیان این که تهدید هسته ای و متهم کردن ایران برای ساختن بمب هسته ای، نخستین تهدید جدی پیش روی دولت یازدهم در آغاز کار بود، یاد آور شد: دشمنان با صدور شش قطعنامه در شورای امنیت و 12 قطعنامه پی در پی تحریم در جاهای مختلف در پی به زانو در آوردن ایران بودند و برای تحقق این مهم تحریم نفت در برابر غذا و صدور 400 هزار بشکه در روز در دستور کار آنان قرار گرفت.

انصاری با بیان اینکه دولت روحانی با بکار گیری برجسته ترین افراد حقوقی ، اقتصادی و دیپلماتیک توانسته برنامه های تهدید آمیز دشمنان را خنثی کند و رئیس جمهوری دولت یازدهم به خوبی با مواضع و حربه های دشمنان آشنا بوده و هست، تصریح نمود: ما اجماع جهانی را با مذاکرات هسته ای شکستیم و امریکا را در ضدیت با برجام منزوی نمودیم.

معاون رئیس جمهوری، گفت: در دشوارترین مراحل مذاکره از داخل خنجر خوردیم اما با هدایت مقام معظم رهبری و با تعیین نقطه قرمز از سوی ایشان و با تجربه شخص رئیس جمهوری کاری شد کارستان و تهدید تبدیل به فرصت شده است.

وی خاطر نشان ساخت: اگر امنیت ایران بالاتر از کشورهای اروپایی است اگر در میان شعله های خشونت، ترور درمنطقه خاورمیانه ، درامان هستیم بدون تدبیر درست، تخصیص اعتبار ریالی و ارزی و پشتیبانی دیپلماتیک دولت یازدهم بوجود نمی آمد.

انصاری گفت: دوره مدیریت دولت تدبیر و امید، یکی از درخشان ترین مقاطع مدیریت کشور است که علیرغم انواع تهدیدها ، کمبودها و نارسایی ها با اولویت بندی، حوصله، مشاوره و بکارگیری نیروهای توانمند و مدیران فراجناحی توانست اقتدار کشور را بالا ببرد و این اقتدار با رای مردم تداوم خواهد یافت.

معاون رییس جمهوری، تصریح کرد: این دولت، دولت پر کار بر پایه اندیشه است و بکارگیری تعابیری چون خسته برای دولت یک شوخی است، آیا با خستگی می شد در کشور 21 هزار تخت بیمارستانی ظرف 3 سال و اندی اضافه شود، آیا با خستگی می شد به خودکفایی کشاورزی رسید و این خدمات گسترده در بخش های مختلف در استان مازندران ارایه شود.

وی، افزود: آیا مردم روستاها از خدمات بهداشتی برخوردار نیستند و آیا کاهش هزینه های درمان سرطان که مردم را به زانو در آورده بود یک واقعیت نیست.

معاون حقوقی رییس جمهور، بیان داشت: اضافه شدن 230 هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی استان مازندران، احداث 230 خانه بهداشت و 100 مرکز بهداشت روستایی، دو برابر شدن تخت های دیالیز، اضافه کردن 200 تخت ویژه، 1250 تخت بیمارستانی و 100 تخت در حال تکمیل و انجام خدمات بهداشت دهان و دندان برای کودکان زیر 14 سال بصورت رایگان و خدمات دیگر در بخش های گوناگون در مازندارن حاصل تلاش دولتی پرتدبیر و تلاشگر است که در تداوم خط حضرت امام ره فارغ از تهمت ها و تخریب ها به وظایفش عمل نمود.

انصاری با اشاره به این که دولت تدبیر و امید دولتی انقلابی است که اگر نبود امروز امنیت کشور در این نقطه قرار نداشت، گفت: دولت در حفظ امنیت کشور در کنار نیروهای خدوم امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی قرار داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ط

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز