خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

جای یک سالن اختصاصی برای کارگران در شهر ساری خالی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۰۲۹

امروز این وعده شهرداری ساری تحقق یافت و در حد توان برای حل مشکلات جامعه کارگری تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار ساری در حاشیه مراسم افتتاح خانه کارگران ساختمانی در ساری که با حضور جمع کثیری از کارگران و نمایندگان آنها برگزار شد، اظهار کرد: نداشتن مکان یکی از دغدغه های نمایندگان کارگران ساختمانی در شورای کارگری بود که با توجه به اهمّیّت آن، شهرداری وعده داد تا مکانی بهتر و بزرگتر از مکان استیجاری احداث کند.

مهدی عبوری گفت: امروز این وعده شهرداری ساری تحقق یافت و در حد توان برای حل مشکلات جامعه کارگری تلاش می کنیم.

وی ادامه داد:با هماهنگی و همفکری نمایندگان کارگری تصمیم گرفته شد تا جایگاهی برای استقرار کارگران ساختمانی در پیرامون میدان فرح آباد و پل راهبند در نظر گرفته شود تا کارگران از این مکان به سرکار روند.

شهردار ساری با بیان اینکه بیش از یک چهارم کارگران ساختمانی این شهر در پروژه های مدیریت شهری فعالیت می کنند، افزود: میدان احداث شده در تقاطع خیابان رودکی و امیرمازندرانی به نام میدان کارگر نامگذاری شد.

عبوری خاطرنشان کرد: شاید تا به امروز دغدغه های جامعه کارگری را احساس نکردیم، نتوانستیم آن طور که حق کارگران است به مشکلاتشان رسیدگی کنیم اما هر چه سطح مطالبات هر قشر یا گروهی افزایش یابد می توان بخشی از مشکلات را حل کرد.

وی ادامه داد: جای یک سالن اختصاصی برای کارگران در شهر ساری خالی است از همین رو در نظر داریم فضای اختصاصی چند هزار متری با مالکیت کارگران جهت اجرای مراسمات مختلف در ساری احداث کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز