خبرگزاری کار ایران

رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی ساری:

کار فرهنگی بهترین روش برای حل مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۸۳۰

قانون کار در حمایت از کارگران تدوین و تصویب شد اما در چگونگی اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که بیانگر این است حتّی کسانی که این قانون را تدوین کردند چوب لای چرخ آن گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان ساری در جمع کارگران و بازنشستگان اظهار کرد: انسان ها به ذات موجودی اجتماعی هستند و در این اجتماع بشری اجرای  قانون ضرورتی برای جامعه است

سید محمد سلیم بهرامی گفت: قانون کار در حمایت از کارگران تدوین و تصویب شد اما در چگونگی اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که بیانگر این است حتّی کسانی که این قانون را تدوین کردند چوب لای چرخ آن گذاشتند.
 
وی ادامه داد:با توجه به وجود مشکلات در اجرای قانون بایست نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود گام برداریم و  ضرورت قانون را در جامعه پیگیر باشیم.
 
رییس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان ساری،  عنوان کرد: برخی از جوامع بشری برای مقابله با بی قانونی به تنبیه بدنی و جرایم نقدی روی آوردند اما جوامع به روزتر از طریق اختراع ابزارهای الکترونیکی بر کنترل و مراقبت های شدید توجه شایانی کردند و امروزه جوامع به این نتیجه رسیدند که کار فرهنگی بهترین روش برای حل مشکلات است.
 
سلیم به نگاه فرهنگی شهردار و اعضای این دوره شورای شهر ساری اشاره کرد و افزود: این نگاه جدید و فرهنگی نشان از این است که شهر ساری دارای رشدی است و همچنان راه رشد را طی می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز